علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

مدیریت و پرورش جوجه بلدرچین

سلامی گرم به همه شما عزیزایی که با نظرات گرمتون منو کمکم

می کنین تا بدونم چه پستهایی بیشتر طرفدار داره.

از اونجایی که خودمم دارم روی این موضوع به صورت متمرکز کار می کنم

و می دونم یه موضوعیه که واقعآ به درد کار و درآمد می خوره  و با توجه به درخواستهای زیاد

دوستان عزیز جهت آشنایی بیشتر با پرورش این موجود

تصمیم به گذاشتن این فایل تو وب رو گرفتم. 

 

میدوارم که ازش به نحو احسن استفاده کنید .

اگر مطلب کمی گذاشتم باید به بزرگیتون ببخشید.

ایشالله  به زودی یه کتاب جامع و کاربردی

در مورد همین پرنده چاپ می کنم ، تا ازش استفاده کنید.

زیاد نمونده تا تمومش کنم.

با این کتاب می تونید تقریباً بیش از 95 درصد کارها رو مدیریت کنید و بقیه اش هم

به هنر خودتون بستگی داره.

فایل به صورت pdf و با حجم تقریباً 94 کیلوبایته.

دانلود کنید و لذت ببرید.

 

لینک دانلود

آموزش غنی سازی کاه

شاید همه بگن این کار رو بلدن ؟؟!! 

اما من اینطور فکر می کنم که خیلی کار مهمیه.... 

می دونید چرا چون می تونه هزینه های جاری رو تو دامداریها کم کنه.  

کار اسونیه فقط یه کم حوصله می خواد . 

حجم فایلش هم خیلی کمه دانلود کنید بسیار سریع دانلود میشه. 

ضررش با من .........  

 

دانلود: آموزش غنی سازی کاه،  pdf