علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

پروژه مرغ تخمگذار

اینم یه پروژه مرغ تخمگذار  

البته داغ داغ نیست اما می تونید ازش الهام بگیرید و اعداد رو به روز کنید و یه  

 

کار کاملاً کامل ازش درست کنید. 

براتون گذاشتم دانلود کنید. حجمش خیلی کمه 63 کیلوبایت. 

فایل هم به صورت اکسل دانلود میشه.

 

دانلود  کنید

نظرات 8 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:45 ب.ظ

من هنوز از این چیزا نمیتونم سر در بیارم...اما خواستم نظرم رو بگم که مرسی بابت مطالبتون....:ی:دی:دی

سلام مهسا
ممنون از لطفت
اما کار علوم دام رو اگه همه بتونن سر در بیارن که دیگه رشته ای به این اسم وجود نداشت و ما هم درس نمی خوندیم.
موفق و موید

سما شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:22 ق.ظ

برای کنکور نیاز به راهنمایی دارم

من تو وبلاگ از کنکور نمی نویسم
چون درس خوندن باید با علاقه باشه و نیاز به منبع خاصی نداره اگر دوست دارید ای میل تون رو بنویسید
تا جواب شما رو تو میل بدم

ح.ش سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ق.ظ http://animalscience.mihanblog.come

سلام
بله حتما
فقطاگه پرنشره باشه
با ۰۹۱۹۱۶۶۶۰۳۳ تماس بکیر
میتونم براتون سفارش کنم
بگید از آشناهایین حتما
راستی منم میخوام فایل برای دانلوذ بذارم
میشه راهنماییم کنین؟

سلام
پاسخ رو تو وبلاگتون گذاشتم.

ح.ش چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:18 ب.ظ http://animalscience.mihanblog.come

سلام
من جی میل ندارم
ممنون میشم مراحل رو کامل برام شرح بدین
shha1364@yahoo.com

مراحل برای شما ارسال شد.

محمدرضا سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام . برای دانلود این پرورش مرغ تخم گذار رو نتونستم دانلود کنم . ببخشید من بهش نیاز دارم واسه اتمام تحقیقات که اگه قسمت بشه انجام بدم . اگه لطف کنین واسم ارسال کنید . بعد بگم به نظرتون بهترین کار واسه اجرا چیه که درآمد خوبی داشته باشه ؟

سلام
این فایل مشکلی نداره
و راحت دانلود میشه

صابر یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:26 ب.ظ

سلام دوباره.آقا قاسم من یه پروژه مرغداری 60000 مادر تخم گذار با دکتر صادقی دارم. میشه راهنمایی کنید که چطوری باید همه مواردشو محاسبه کنم و تحویلش بدم.اگه راهنمایی کنید خیلی ممنونو میشم.

سلام
پاسخ براتون ارسال شد.

سعید خلیلی از تبریز سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ب.ظ

دستتون درد نکنه واقعا عالی بود اگه مطالب مهم وواقعا به دردبخور درمورد اقدامات وسرمایه ومیزان مساحت لازم برای پرورش گاو رو دارین بهم بفرستین خیلی لطف بزرگی میکنین

حسین جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ

به نام خدا
سلام آقا قاسم
من بسیار علاقه مند انجام یک پروژه طیور هستم، میشه من رو راهنمایی کنین که تاسیس یک پروژه مرغ (گوشتی یا تخم گذار: ترجیحا گوشتی) چه مقدار هزینه می خواد و این که آیا در این زمینه حمایت های بانکی صورت می گیره؟!
از طرفی از زمانی که شما اراده به تاسیس کردین تا زمانی که پروژه تمام بشه و نیز تا زمانی که به سود دهی برسه چه زمانی طول می کشه؟!
البته رشته من مرتبط با علوم دامی نیست!! می خواستم بدونم که اجازه این تاسیس پروژه ای این چنینی رو به من می دن؟!
ممنون می شم اگه سریع تر جواب من بدین...
التماس دعا
یاحق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد