علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

احداث سالن مرغداری و تاسیسات آن به زبان ساده

یه فایل پاور پوینت برای دوستان که حجمش هم زیاد نیست . 

جزئیات رو زیاد توش توضیح ندادم اما می تونه کمک کنه که بیشتر بدونید در مورد چی باید تحقیق کنید . 

امیدوارم که به درد بخوره ./ 

  

 

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:03 ب.ظ

سلام

غفوری دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ب.ظ

با سلام
امروز اتفاقی به مطالب شما برخورد کردم و کلی لذت بردم از این همه تلاش و ارائه مطالب عالی .راستشو بخواین من رشته کاریم دامپروری نیست ولی مطالب شما اینقدر جذاب بود که نتوانستم از خیر آنها بگذرم
در هر صورت از صمیم قلب به شما و همکارنتان خسته نباشید می گم و امیدوارم همیشه موفق و موید باشید

سحر سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:48 ب.ظ

سلام.دانشجوی سال سوم علوم دامی هستم.
دنبال مقالاتی با موضوع رفتارتولیدمثلی بز میگردم.
ممنون میشم اگه جایی رو سراغ دارید یا pdf مقاله ای داریدکمکم کنید.

lمجید محمودآبادی چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ب.ظ

بسیار ممنونم از زحمات شما

sama چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ق.ظ

عالی بود مرسی

بی نام جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:54 ب.ظ

زحمت کشیده بودید اما مطالب خیلی کلی بود اگر واقعا در زمینه تاسیسات طیور کار کرده اید بسیار دوست دارم با هم در ارتباط باشیم خودم حدود 100 ساعت در مورد تاسیسات دام و طیور گذرانده ام
e-mail:he.fa90@gmail.com

سر مطلب نوشتم به زبان ساده
گذراندن در ملاک نیست مهم .
مهم اینه که ازش استفاده کنی

آرش دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ب.ظ http://www.papiun1.blogfa.com

سلام خدمت شما وتشکر بابت مطالب آموزندتون من قصد دارم در چند ماه آینده یک دامپروری احداث کنم ک ب دانش شما نیاز دارم از زحماتتون واقعا سپاس گذارم

وحیدی شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:48 ب.ظ

متشکر از اطلاعات مفیدتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد