علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

ابزار جیره نویسی دام

این کار از کارای دوست خوبم آقای مهندس بخارائیان هستش . 

بهتون پیشنهاد می کنم حتما دانلود کنید .  

یه کاریه که خیلی براش زحمت کشیده شده. 

از روی لینک زیر وارد  لینک فروم مهندسین ایران، صفحه ی  آقای مهندس بخارائیان  شوید  

 

از اینجا وارد شوید

نظرات 6 + ارسال نظر
کتایون یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ق.ظ

چرا نمیشه وارد شد؟
من خیلی به این نرم افزار های جیره نویسی احتیاج دارم
به نظرتون چطوری میتونم تهیه کنم
راهنمایی برای مقابله با شرایط استرس گرمایی در یگ گله شیری ندارید؟
تقریبا دارم خلع سلاح میشم
تا الان با همه دانسته هام از افت شدید شیر جلوگیری کردم
ولی دیگه نمیدونم چکار کنم
لطفا کمک

bahar یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:14 ب.ظ

salam
natonestam bebinam

حمید سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:57 ب.ظ

چرا نمیشه استفاده کرد

والا اینو باید از مهندس بخاراییان بپرسید
پست مال ایشونه

مصطفی جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ق.ظ

درود بر دوست عزیم مهندس خلیل پور عزیز و سایر دوستان

پوزش من رو بابت مشکلاتی که جهت رویت صفحه داشتید بپذیرید.
بنده برای مدتی نتونستم که به اطلاعات رو آپدیت و لینک ها رو اصلاح کنم.
در حال حاضر دارم بر روی یک مجموعۀ کاملتر کار می کنم تا بعد از جمع آوری در اختیار دوستان قرار بگیره.

در همین جا از زحمات دوست عزیزم جناب مهندس قاسم خلیل پور هم بی نهایت سپاسگزاری میکنم.

مصطفی بخارائیان

سلام دوست عزیزم مهندس بخارائیان
من بی صبرانه منتظر شما هستم
موفق و موید باشید

سیدعباس یازاج شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ

دست اقای مهندس خلیل پور عزیز درد نکند ،خدارحمت کند هفت جد وابادش را،من ازاندوخته های علمی ایشان استفاده کردم بسیار خوب بوداما متاسفانه نتوانستم واردصفحه مهندس بخاراییان بشوم ،منتظر باز شدن صفحه ایشان هستم.

MORTEZA شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:39 ب.ظ

SALAM
از مهندس بخاراییان ممنون .
اما دانلود نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد