علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

ناهنجا ریها ی متا بو لیکی در مرغان گو شتی

یه فایل پاور پوینته. تو اینترنت دنبال این مطلب می گشتم پیدا نکردم . 

برا همین تصمیم به آماده سازیش و ارائه به دوستان مشتاقم گرفتم.  

کاربردش تو مرغداری و کسانی که بامرغ کار می کنن زیاده. 

امیدوارم که به دردتون بخوره. 

 

دانلود کنید

نظرات 7 + ارسال نظر
رسول یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ

مرسی از مطالبتون
ولی ای کاش به ایمیلی که براتون فرستادم هم جواب میدادین

مهندس شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ق.ظ http://gkambiz.blogfa.com/cat-4.aspx

دانلود رایگان کتاب های علوم دامی

دانلود رایگان کتاب های علوم دامی


دانلود رایگان کتاب های علوم دامی

http://gkambiz.blogfa.com/cat-4.aspx

جشاری پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام آقای خلیل پور مطالبتون خیلی مفید بود. من به یک پاور پوینت در مورد پرورش گوساله وتلیسه نیازدارم موضوعش برام فرقی نمی کنه اگه که میتونین دراین راستا بهم کمک کنید بهم میل بزنید باتشکر

milad دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ http://nafismehr-co.blogfa.com

دوست گرامی سلام وبلاگ پر محتوا و بسیار با ارزشی دارید
و یک محیط علمی برای علوم دامی فراحم کردید
از زحمات شما ممنونم
به طور اتفاقی با وبلاگ شما اشنا شدم و بسیار خوشحال از سلیقه و
چیدمان مطالبتان
به علت پر محتوا بودن و مرجع بودن وبلاگ شما در صورت تمایل برای تبادل لینک،از طریق ایمیل و یا نظرات وبلاگ به من خبر دهید

با تشکر از اطلاعات و حسن سلیقه شما

میلاد حسینی مسئول تبلیغات شرکت نفیس مهر ماسوله

جواد چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ب.ظ

با تشکر فراوان واقعا عالی بود

ا ا دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام مهندس خلیل پور
من دوتا جوجه بلدرچین دارم یکی نر و یکی ماده
بلدرچین نر دچار ورم در ژنجه پاهاش هست و دامپزشک براش پماد تترا سایکلین و بتامتازون تجویزکرده اما خوب نشده و بلدرچین ماده هم هر دو در میون دچار فلجی پاها میشه ومیره تو کما -دکتر یه پودر داده که اگه اونو ندم بهش میمیره -میشه خواهش کنم بهم کمک کنید تا بتونم درمونشون کنم
با سپاس

دوست عزیز اون پودر رو که مکمل درمانی یا دی کلسیم فسغاته و من دقیقا نمی دونم چی داده رو حتما بده بخورن چون حیونهات دچار کمبود مواد معدنی خصوصا کلسیم و فسفات شدن. با مکمل همه چی حل میشه.

حمید رضا چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام فقط میتونم بگم قربون دستات دستات طلاست بخدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد