علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

ضوابط و قوانین پرورش و نگهداری زنبور عسل

سلامی گرم به دوستان عزیزی که همیشه با نظراتشون به من دلگرمی میدن تا  

همواره بتونم در راه پیشرفت علم تلاش کنم. 

اینم یه کار تازه برای دوستان خوبم. 

سایزش کم 60 کیلوبایت هم نیست. 

دانلود کنید و ازش لذت ببرید. 

 

  

 

دانلود کنید

نظرات 21 + ارسال نظر
گلچین شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ق.ظ

خوب میشد خودتونو معرفی کنید تا اسم این دوست خوب رو بدونیم وبشناسیمش.موفق وموید باشید

؟ دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ب.ظ

آقای خلیل پور ۱ساله منتظرم درباره ی آبزیان مطلب جدید بذاریا!
ایمیلتم که ندادی آخر
ولی خیلی ممنون بابت وبلاگ عالیت

رسول شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ب.ظ

سلام آقای مهندس من که ایمیلمو دادم ، اسمم هم که روش نوشته شده ، راستش من یک جوان علاقه مند به دامداری وکشاورزی هستم
واز سال 87 بازدید کننده و دانلود کننده ی مطالب شما هستم
ولی کم تر نظر گذاشتم

آقا رسول سلام
خیلی خوشحالم که مطالبی که می نویسم به درد دوستام می خوره که ۴ سال مطالب منو پیگیر میشن
این همه لطف شماست که به من امید میده .
این علاقه به کشاورزی و دامپروریه که منو مصمم میکنه به کارم ادامه بدم.
حالا اگر در مورد شما و سایر دوستان هم همینطوره مطمئن باشید می تونید موفق بشید .
برای شما و همه دوستان دعا می کنم.

رها دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام ممنون عالیه.بخاطر زحمت هایی که کشیدین خداقوت

سلام
قربان شما
بهم انرژی میدین

ایمان شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:42 ب.ظ

یه کلام ختم کلام:دمت گرمممممممممممممممممممممممم سالاررررررررررررررر

رسول یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام دوباره به آقای مهندس
شما به کار پر بارت ادامه بده شما طرفدارای خودتو داری
منم بیصبرانه مشتاق افتتاح یه دامداری و پرورش حیواناتم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم و از شماهم راهنمایی میخوام و اگر لطف کنید راهنماییم کنید ممنون میشم
بازم تشکر

محمد حسین دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:13 ق.ظ

با سلام
دوست من میخواستم در ارتباط با پرورش ماکسان یک صحبت دوستانه داشته باشیم
مستحضرید که این روزها قیمت نهاده ها بسیار بالا رفته و یا در حال نوسا است


بنده بسیار تمایل دارم که یک فارم پرورش ماکیان رو احداث کنم
ابتدا به سراغ مرغ گوشتی رفتم و جهاد به من گفت که حداقل هزینه برای 30 هزار قطعه ای 500 میلیون است
که 400 میلیون وام هست و 100 میلیون آورده
به نظر شما این طرح می تونه موفقیت آمیز باشه ؟ و آیا به سوددهی میرسه
با توجه به شغل و تجربه شما به نظر شما آیا در این طرح سرمایه گذاری بکم و یا خیر ؟
اگر تلفن یا ایمیل به من بدید خیلی ممنون میشم
با تشکر
حسین موذنی

رسول سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:18 ب.ظ


سلام آقای مهندس
من همونطوری که قبلا گفتم میخوام یک مرکز پرورش دام بزنم ، حدود 4 سال هم هست که درباره ی دام وطیور و آبزیان تحقیق میکنم و از سایت های مختلف وهم چنیین ازوبلاگ خوب شما مطالبی رو یاد گرفتم،خودم هم از بچگی حیوانات زیادی رو پرورش میدادم ولی به صورت تعداد بالا و اصولی اطلاعاتی ندارم،میخواستم اگر امکان داره تعدادی سوال از شما بپرسم واگر امکان داره پاسخ هارا به ایمیلم ارسال کنید
1_به نظر شما من از چه حیوانی شروع کنم؟(به جز گاو)
2_برای دریافت حمایت و تسهیلات باید به کجا مراجعه کنم؟
3_کارم رو از کجا شروع کنم؟
4_چه مدارکی لازمه؟
باتشکر

ارسلان چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:34 ب.ظ

سلام.ممنون از مطالب جالبتون.من تیر ماه به سایتتون سر زدم خیلی خوشم اومد.ازمطالبش استفاده کردم فقط ای کاش زود ب زود مطلب جدید بذارین از اون موقع چند بار اومدم اما نامید برگشتم.بازم ممنون

سلام دوست عزیزم
خیلی خوشحالم که هنوز دوستانی هستند که به فکر آپ کردن من هستن
راستش یه کم سرم شلوغ بود و ...
ایشالله از این ماه.
یا علی

مجتبی پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ب.ظ http://www.dorm.blogfa.com

سلام مهندس وبلاگتون بسیار مفید و خوب هست خسته نباشید
راستی من شما رو لینک کردم شما هم خواستید به ما یه سر بزنید خوشحال میشیم در صورت تمایل با نام گروه علوم دامی 90 لینک کنید

محمد جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ب.ظ http://dearhorse.blogfa.com

سلام.شما رو لینک کردم. اکه مایل بودی لینک کن

رایان سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:04 ب.ظ

وبلاگ پرمحتوایی در زمینه دامپروری تهیه کرده اید. بهتر نیست مستقلا یک سایت داشته باشید؟ با این وقتی که شما برای تهیه این مطالب می گذارید بهتر است سرمایه تان که وقتتان است در یک سایت پس انداز کنید تا در صورت لزوم بتونید از اون بهره برداری تجاری کنید. طراحی سایت و انتقال مطالب وبلاگ به سایتتان رو به عهده ما بگذارید. 88507586

شرکت داده پردازکیمیا شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ب.ظ http://www.dpk.co.ir

شرکت داده پردازکیمیا
طراحی سایت، سرویس پیامک انبوه، راه اندازی شبکه وامنیت، آنتی ویروس، سیستم اکانتینگ پرینتر، اتوماسیون تغذیه، اتوماسیون کتابخانه
شماره تماس:
09355056065
www.dpk.co.ir

محمدرضا یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام دوست عزیز
مدتهاست در فکر احداث گاوداری هستم
یک گاوداری نوساز شامل ۹۰۰متر محوطه بهاربند-۲۶۶متر اصطبل و انباری به انضمام ساختمان سرایداری و آب و برق و گاز با پروانه ۴۵ راسی پیدا کردم به ۸۰ میلیون تومن
بنظرت برم توی این کار یا نه؟
تحصیلاتم فوق لیسانسه هیدرولوژیه با ۱۸ سال سابقه
راستش از کار دولتی خسته شدم چون نوعی اتلاف عمره و چیزی هم ازش درنمیاد

ممنونم اگه جواب بدید

مهدی سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ب.ظ

درود به مهندس عزیز،
هر جا هستی سلامت باشی

سعید سیری دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 ب.ظ http://www.vetpars.com

با سلام و خسته نباشید خدمت شما.هر سال جشنواره وب ایران برگزار میشه و امسال هم داره برگزار میشه و وت پارس برای اولین بار تونسته به عنوان یه سایت در زمینه حیوانات و دامپزشکی در جمع کاندیداهای برترین سایت های ایران قرار بگیره و تو جمع کاندیداها برای دریافت تندیس تو اولین حضورمون تو این جشنواره جهانی باشیم. این فستیوال در دو بخش هیئت داوران و مردمی برگزار میشه که برای بخش مردمی رای گیری انجام میشه. قابل بدونید علاوه بر اینکه تو این رای گیری رای شما رو داشته باشیم ، لینک صفحه رای گیری رو در صورت امکان قرار بدید و از دوستانتون دعوت کنید که به وت پارس رای بدن.برای رای به وت پارس به عنوان تنها نماینده دامپزشکی می توانید یا از طریق لینک زیر اقدام کنید یا اینکه به وت پارس مراجعه کنید و از بنر کنار صفحه وارد صفحه رای گیری بشید .آدرس زیر را در بخش آدرس خود کپی نمایید
http://directory.iranwebfestival.com/website/vetpars.com
.این باعث افتخار ماست. پیشاپیش ممنون و متشکر از لطفتون
در صورت تمایل اگر مشکلی براتون نیست این خبر رو به صورت یک مطلب تو وبلاگتون منتشر کنید.
دقت کنید که بعد از ثبت رای باید با مراجعه به ایمیلتان روی لینک تایید رای کلیک کنید

فاطمه یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ق.ظ http://ketabdari66.blogsky.com


سلام وبلاگتون عالیه
بم منم سر بزن
با تشکر

احمد پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ب.ظ http://www.ghorkhod.mihanblog.com

با سلام خدمت مهندس عزیز. بنده دانش آموخته رشته دامپروری که مشتاق ورود به بازار کار در حوضه دامپروری هستم . آیا به نظر شما در شرایط اقتصادی کشور ما می شود به موفقیت در این کار فکر کرد یا خیر؟ در صورت شدن، باید از کجا شروع کنم. آیا به سرمایه اولیه کلان احتیاج است. آیا با استفاده از تسهیلات بانکی میشود آغاز گر این کار بود. ممنون از شما!

حسین سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام مهندس
دیگه وبلاگتونو آپ نمی کنید؟
واقعا حیفه
لطفا ادمه بدید
خیلی ممنون

عباس شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:15 ب.ظ

خیلی بد بود

متشکرم

mamad یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:24 ب.ظ

با سلام بسیار متشکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد