علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

طرح توجیهی پرورش گاو گوشتی به ظرفیت 150 راس

طرح توجیهی پرورش گاو گوشتی به ظرفیت 150 راس. 

این از کارای پرطرفداره. 

البته کلا در مورد پروار آمار سایت نشون داده که از پر طرفدارترین کارای دیده شده توسط شما دوستای گل منه.  

 

امیدوارم که از استفاده اون لذت ببرید. 

راستی دوستای خوبم خیلی کم لطفید ؟؟!! 

قرار شد اگه از این وبلاگ استفاده می کنید یه نظر خالی هم شده بزارید تا من بدونمک نقاط ضعف کارم کجاست. 

به هر حال امیدوارم که نهایت استفاده رو از کارهام ببرید. 

یه فایل PDF با حجم 83 کیلو بایت 

راحت تر از اون چیزی که فکر کنید دانلود میشه. 

بر روی لینک زیر کلیک کنید. 

دانلود مطلب

نظرات 117 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود. اروزی موفقیت دارم برای شما

حسین چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود. اروزی موفقیت دارم برای شما

خواهش می کنم
لطف دارید

ف-ش پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ق.ظ

با سلام
ممنون از مطلبتون فقط یه کمی قدیمی بود و خط صفحه اولش رو کامپیوترم بازنکرد.
موفق باشید

محمدرضا سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام / لطفا در مورد مرغ تخمی و عکسهای از پرورشش قرار بدین . خیلی علیه کارتون

فکر می کنم چند تایی گذاشتم
موفق باشید

محمد میرزاخانی پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام وخسته نباشید عرض میکنم. من یک فرد کاملا مبتدی هستم که هیچ اطلاعاتی در خصوص ژرورش گوسفند ندارم و سوالاتی را از شما دارم.
۱-آیا در وضعیت فعلی نگهداری گوسفند صرفه اقتصادی خوبی دارد؟
۲.برای کسب اطلاعات دقیق از چه منابعی می توانم استفاده کنم؟

سلام
هر کاری اگه صرفه اقتصادی نداشته باشه نابود میشه
پس داره
اما کمتر از برخی کارای دیگه
برای کسب اطلاعات بهتره حضورا با یه مهندس دامپروری شهرتون مشورت کنید
موفق باشید

کارشناس علوم دامی یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ق.ظ

سلام مهندس
ممنون از مطالب وبلاگتون
خیلی قابل استفاده است
امیدوارم موفق باشید

اسماعیل سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام
با تشکر از همت شما در ابادانی ایران
لطفا در خصوص پرورش گاو گوشتی هم مطلب بنویسید
با سپاس

حمید دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام عزیزی که برای پیشرفت کشورش میکوشی
میخاستم مطلبی در مورد گاوداری شیری و کل هزینه ساخت یک واهد کوچک راهنماییم کنی اگه به پستمم بفرستی خیلی ممنون میشم .

علی یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:10 ب.ظ http://raihan.blogfa.com

سلام من عاشق دامداری هستم اما توان مالیم محدوده میخواستم بدونم حداقل گاوداری پرواری چند راسی است و شرایط اخذ مجوز نیمه صنعتی چگونه است نهایتا چقدر سرمایه اولیه میخواد خواهش میکنم راهنمایی کنید

با سلام
جوابتون
حداقل مجوز برای 10 راس صادر میشه
اگه توان مالی ندارید باید صبر کنید و توانتون رو یه کم افزایش بدید چون وام گرفتن خیلی سخته و شاید بگم محاله
اگه زمین دارید با شرایط محدود می تونید گوساله پرواری به ارزش هر کدوم 500 تومن شروع به کار کنید
که اونم برای شروع بهتره کمتر از 5 تا نباشه
ماهی هم 300 تا 400 می خورن
اما بعده یه سال هر کدوم 3 تومن خوشبینانه میشه
امیدوارم که موفق باشید

علی تحریری یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:24 ب.ظ

سلام دوست عزیز
خسته نباشید
اینجا واقعا معرکه است فقط بحث تعریف نیست من اطالاعاتی که نیاز دارم
کامل به دست میارم .
خوندن این مطلبا یک سری سوالات ایجاد میکنه که امید وارم شما به این سوالات پاسخ بدی !
این آماری که قرار دادین چقدر قطعی و آیا میشه بهش اعتماد کرد ؟
و آیا میشه یه قسمتهای رو ازش حذف کرد ؟
آخرین در خواستم اینه که در صورت امکان در مورد گاو گوشتی یه مطلب قابل استناد و کامل قرار بدین .
متشکرم

با سلام
پاسخ به میلتان ارسال شد

یه دوست زمینی یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:37 ب.ظ

مطمئنا برای سایتتان زیاد زحمت میکشید ولی مطالبی که مد نظرم بود باز نشد ممنون میشم که نقص آنها رفع بشه تا من هم بتونم از مطالب استفاده کنم

سلام
فایل موردی نداره
بعده ظاهر شدن صفحه گوگل روی لینک ارائه شده کلیک کنید و به سرعت دانلود کنید.

ندا دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:06 ب.ظ

سلام
خسته نباشی!
کارت خوبه ولی نمیشه دانلود کرد

سلام
شما درست عمل نکردید . برای دانلود بعده کلیک بر روی لینک یک صفحه دیگر برای ادامه کار از طرف گوگل باز می شود که امنیت یسستم شما را تضمین می کند . و گفته شده برای ادامه دانلود روی لینک زیر کلیک کنید حالا یا فارسی یا انگلیسی.
موفق باشید.

hamid دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ب.ظ

salam doste aziz man chand sali ke karam gavdariye matalebi ke webe shoma hast kheily kara va ba arzeshe chon kheilyia chizai ke midonan be in rahatia dar ekhtiare omom nemizaran azat mamnonam bye

قابلی نداشت
موفق باشید

عبدالرسول چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ق.ظ

باسلام وعرض خسته نباشید اینجانب در رسته گوساله پرواری سنتی دارم شروع به کار میکنم وفعلا درحال ساخت جایگاه هستم می خواستم در باره نحوه پروار کردن (تغذیه ،نگهداری و....)ونحوه خرید وفروش ونوع گوساله وسن آن از شما راهنمایی واطلاعاتی دریافت کنم

سلام
شما هم خسته نباشید.
سوالاتتون رو بپرسید بنده در خدمتم.
موفق باشید

محمد شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ب.ظ

عالی بود مدتی دنبال این طرح میگشتم . واقعاْ ممنونم

خواهش
قابلی نداشت

وحید یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ق.ظ

ممنون از مطالب مفیدتون که در اختیار ما گذاشتین

خواش می کنم
قابلی نداشت

رضا چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ق.ظ http://www.rezaqara.blogfa.com

ممنونم ازاطلاعاتتون میام بعدا حساب میکنم فعلاباییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

کیوان میرزایی چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ب.ظ

خیلی خیلی متشکر از سایت بسیار مفیدتان امیدوارم همواره موفق باشید و دعا گوی شما هستم

خواهش می کنم . اما چرا عصبانی هستین؟

محمد میرکاظمی یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام و عرض خسته نباشید
از مطالب بسیار مفیدتان بسیار سپاسگزارم.
سوالی خدمتتان داشتم . من ۲۰ هکتار زمین اطراف اردبیل دارم فکر میکنید برای تاسیس یک گاوداری گوشتی اولا مجوز چند راس گاو میتوان گرفت و دوم اینکه چقدر سرمایه لازم دارد؟
با سپاس

سلام دوست گرامی بهتره ابتدای کار یه سر به امور دام جهاد کشاورزی شهرتون بزنید . بعدش هر سوالی بود بنده در خدمتگذاری حاضرم.
موفق و موید باشید.

علی سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:32 ق.ظ http://raihan.blogfa.com/

سلام طرح توجیهی گاو گوشتی ۵۰راسی هم بذارین با تشکر

سلام . می تونید خودتون 150رو به 50تغییر بدین. اینم راه ماهی گرفتن بود نه ماهی آماده گرفته شده.
موفق باشید

رضا یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ب.ظ http://www.qara.parsiblog.com

عالی بود میام

مهدی سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ق.ظ http://e-netbook.mihanblog.com

سلام اگه میشه طرحو با 20 راس و قیمت روزش واسم بفرستین
امکانش هست
خیلی لازم دارمش
واسه کار آفرینی میخوامش
منتظرم
موفق باشین
در ضمن وبلاگتونم عالیه

سلام دوست عزیز
من اینا رو گذاشتم تا ماهی گرفتن رو یادتون بدم نه اینکه براتون ماهی بگیرم و بدم دستتون
اینطوری که دیگه هیچ فایده ای نداره.
از لطفتون در مورد وبلاگم ممنونم
اما طرح رو خودتون به روز کنید و تغییر بدید.
کاری نداره
موفق باشید

مهدی جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:22 ب.ظ http://e-netbook.mihanblog.com

باشه ممنون از لطفتون پس اگه میشه با فرمت ورد بزارین چون پی دی اف فارسی تبدیل نمیشه میریزه به هم
این لطفو که میتونین؟
ممنون میبشم

باشه به روی چشمم.

مهدی شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:42 ب.ظ http://e-netbook.mihanblog.com

خیلی ممنون پس منتظرم

مهدی یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:31 ب.ظ http://e-netbook.mihanblog.com

سلام خسته نباشیین
خواستم بگم ممنون دیگه نمیخواد بزارین فایل ورد رو
تموم شد مهلتش
موفق باشین

سلام ای کاش خودتو حداقل تایپش میکردین . من وقتم کمه نمیدونستم عجله ای لازم دارید.

محمد سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:47 ب.ظ

سلام ممنون از مالب مفیدتون
من تصمیم به احداث گاواری گرفتم لطفا اکه می شه راهنماییم کنید .
با تشکر
[فقط جواب یادتون نره اگه میشه برام میل کنید...

سلام
جوابو میل کردم

صبا پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ق.ظ http://saba62.blogfa.com

سلام
اینجا واقعا وبلاگه

این همه مطلب خوندم فک کردم سایت هست
عالی بود واسه طرحم کمکم کرد

مرسی

سلام
خدا رو شکر به درد شما هم خورد.
خواهش میکنم
وظیفه علمی من این کارا رو به من یاد داده.
موفق باشید

abouzar سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ب.ظ

salam
mamnon az matalebe siteton .
man chand ta soal dashtam ke age mishe ye tozihi bedid
1: tarhe tojihi az koja mitonam download konam vase parvare gosfand
2 :mizane VAMI ke midan baraye in kar (500 ta) che ghadr hast
3: cheghadr toll mikeshe ta vam bedan
mamnon:

سلام دوست عزیز
جواب سوالاتون
1. والا من به جز تو وب خودم ندیدم کس دیگه ای طرح تو جیهی رایگان بزاره. پس بقیه اش رو خودتون متوجه شدید که منظورم چی بود.
2. راستیاتش درسته ایران و ایرانی رو دوس دارم اما هیچ از ادارات ایران و کارمنداش خصوصا بانکهاش خوشم نمیاد و با توجه به اینکه هر روز یه قانون جدید تو این مملکت تولید میشه والا نرخ وام رو هم نمیدونم ولی می تونم برای جواب این سوال یه سری به جهاد کشاورزی شهرتون بزنید.
3. این سوال آخریتون خیلی تخصصی بود . می دونید چرا؟؟؟ چون بستگی به پارتی داره. اگر نداشته باشید مثل من هرگز نمی تونید وامی دریافت کنید.
موفق باشید

مجید پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام.ممنون از مطالب مفید وبلاگتون.کسی که تو کار دامداری باشه قطعا میتونه بهره ببره.موفق باشید.

سلام
قابلی نداشت
ای کاش بهره می داد
من دارم اما فعلا تو عذاب و فشار مالی نگهداری میکنم چون دولت فقط همه چی رو برده بالا اما بخش کشاورزی براش بی ارزشه و هی همه چی ارزون تر میشه و واردات بی رویه
حالم از مسئولین خوش گذرون بی درد بهم میخوره.

یاسر یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ق.ظ

ممنون از مطالبتون

محمد سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 ق.ظ

سلام- ممنون از ارائه مطالب بسیار مفید وآرزوی سلامتی برای شما

سلام- خواهش می کنم. وظیفه است.

هاشمی شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ق.ظ

سلام ممنون خیلی استفاده کردم از مطالبتون

علیرضا صادقنزاد شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ب.ظ

واقعا دستتون درد نکنه

bahman daneshian چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ

karet kheili alie
iran b mohandes haye moaseri mesle shoma vaghean niaz darad
movafagh bashi ghasem khan

bahman daneshian

امبد جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:55 ب.ظ

ممنون که اطلاعات خوبی ارئه کردی

علی نعمتی چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ق.ظ http://www.rahz.blogfa.com

کارتون خیلی عالیه. تشکر میکنم از زحماتتون

alireza جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ب.ظ

ممنون از زحماتت

مهدی سایمانپور چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ق.ظ

سلام از اینکه این اطلاعات مفید رو برای استفداه عموم گذاشتید خیلی متشکرم
خواهشن اگه مطلبه دیگه ای در مورد پرورش گاو / گوشفند / شتر مرغ دارید برام ایمیل بکنبد
با تشکر

1 شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ب.ظ

مرسی از اینکه این مطالب گذاشتین . من پرورش گاو گوشتی رو خوندم
اگر مطلبی درباره طرح توجیهی پرورش گاو گوشتی یا بره با حداقل سرمایه دارین برامون بزارین .

سعید چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ق.ظ

علی اصغر شفائی سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:02 ق.ظ

سلام خسته نباشید
مطالب خوبی است و قابل استفاده نیز
موفق باشید

سایه صالحی پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید
فایل دانلود میشه اما با pdf باز نمیشه خودتون تستش کردین؟

سلام
این فایل رو بعده دانلود با اداب ریدر کمتر از ورژن 8 باز نکنید چون با اداب ریدر 8 تبدیل شده
اینطوری باز میشه

روح پرواز یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ق.ظ

تشکر دنبالش بودم

امین سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ق.ظ

افرین بر شما
باز هم به این کارتون ادامه بدید

mmdt1347@yahoo.com شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:08 ب.ظ

سلام دوست عزیز ازلطفتون ممنون موفق باشید

نجمه عسگری دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ


سلام میل ندارم تا آدرس بزارم . مطلب خوب بود ولی مال ۸۵ هست قیمت ها تو این ۵ سال وحشتناک تغییر کرده .لطفا مال ۹۰ اگه داری بزار . سایتت هم خیلی خوبه

ساناز سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام مطالبی که ارائه کردین خیلی مفیده مرسسسسسسی
ولی این قسمت رو نتونستم دانلود کنم

میرزائی پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:31 ب.ظ

خسته نباشید .

ناصر شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:14 ب.ظ

با سلام از اطلاعات مفیدی که در سایت قرار داده اید کمال تشکر رو دارم. متاسفانه نتونستم این فایل رو دانلود کنم اما امکانش هست برام ایمیل کنید. در حال حاضر دنبال پروانه ساخت پرورش گاو گوشتی ۱۰۰ راسی هستم که متاسفانه کارشناسان جهاد هیچ گونه اطلاعات به روزی در اختیار ندارند باز هم تشکر از سایت مفیدتون

سلام لینک به روز شد
دانلود کنید

عیسی پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:44 ب.ظ

سلام اولین باره که سر میزنم اگه میشه طرح توجیهی پرورش گاو گوشتی 100راسی برام میل کنید دعاتون می کنم
isaaghamollaei@yahoo.com

مشکل دانلود رو حل کردم
می تونید دانلودش کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد