علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

کلیاتی بر پرورش جوجه گوشتی

در این پست از نژاد کاب سخن به میان آوردیم.  

کار بسیار خوبیه برای کسانی که به کار پرورش طیور علاقه دارند و دارن انجام میدن و یا میخان در آینده انجام بدن . 

حجم فایلها کمه و برای استفاده بهتر همه فایلها رو دانلود کنید.  

در ضمن دوستان میل میزنن میگن دانلود نمیشه!! اینطور نیست چون از گوگل آپلود شده باید برای ادامه دانلود لینکی که گوگل معرفی میکنه روش کلیلک کنین. راحت دانلود میشه خودم امتحان کردم.

 

 

نکات کلیدی در مراحل اولیه پرورش جوجه 57 kb

فرم ثبت آمار و اطلاعات مرغ گوشتی 55 kb

مدیریت جوجه های گوشتی جهت دستیابی به بهترین عملکرد  42 kb

برنامه های نوری جوجه های گوشتی ۹۸ kb

فرمول پیشنهادی برای جوجه های گوشتی 23 kb

کلیاتی بر مدیریت جوجه های گوشتی  kb119

 

دانلود کنید و از استفاده اون لذت ببرید. 

در ضمن نظر هم  یادتون نره.

نظرات 35 + ارسال نظر
وحید یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ب.ظ

سلام

این فایل هایی که گذاشتین دانلود نمی شن
!!!!!


سلام آقا وحید.
جسارتاً انگار شما تا حالا فایل دانلود نکردید.
این فایلها رو که کلیک می کنید میگه برای ادامه دانلود رو لینک زیر کلیک کنید چون لینکش از طریق گوگل آپ شده یه بار دیگه گوگل رو میاره .
من امتحان کردم و راحت دانلود میشن.
امیدوارم که بتونید دانلود کنید.
موفق باشید.

امید بهروزی نسب دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ب.ظ http://dampezeshk87.tk

سلام
من یه پیغام گذاشته بودم، فکر کنم هنوز نخوندین. تو قسمت مدیر وبلاگ، در رابطه با عضویت بود. ممنون میشم رسیدگی کنید.

لام
من قبلا جواب شما رو داده بودم
اما اینترنته دیگه شاید مشکلی پیش اومده.
دوباره ارسال شده
موفق باشید.

محمد دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ب.ظ http://www.agahi37.com

با سلام

با عضویت در سایت ما هر تعداد آگهی رایگان که دوست داشته باشید برایمان ارسال کنید

محمد شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:07 ب.ظ

اقا دمتون گرم خیلی این مطالب نیازم بود

قابلی نداشت

علی پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ق.ظ

دستتون درد نکنه

قابلی نداشت. قربانت

بیژن جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 ب.ظ

با سلام خدمت شما دوست عزیز انصافا وبلاگ بسیار جالبی دارین و خیلی هم به دانشجویان و دامپروران کمک می کنه. امیدوارم همیشه پاینده باشین و موفق.
با تشکر
بیژن سلیمانی دانشجوی دکتری ژنتیک مولکولی دانشگاه مازندران.

سلام
متشکرم

علی یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ب.ظ

با سلام
مهندس از اطلاعات خوبتون سژاسگزارم

صابر یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام آقا قاسم صابرم.دمت گرم مطالب خیلی عالیه

صادق کایاهان شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ب.ظ

از اطلاعات سایتتونخوشم اومد مهندس ازتون ممنونم.
یه خواسته دارم:
برام با ایمیل یه طرح ساختمانی پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت۱۰۰۰۰ بفرستین در ضمن امکاناتش نیمه اتوماتیک باشه.

ابوذر پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ق.ظ

[:S028:سلام نکته هات تکراری است

سلام
از انتقاد شما متشکرم
اما هیچ نکته تکراری وجود نداره
اگر داره قید کنید تا درستش کنم.

یاسر چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ق.ظ

خیلی ممنون. من مرغداری 45000 قطعه ای دارم خیلی بدردم خورد مرسی داداش.

خواهش می کنم. امیدوارم موفق باشید.

سعید چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام
خسته نباشید ممنون از اطلاعاتی که در اختیار ما قرار دادید
با تشکر
سعید بیگدلی

حسین شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:46 ب.ظ

مدتی بود دنبال یه سایت خوب و کامل در مورد مرغداری میگشتم که باسایت شما اشنا شدم واقعاکامل بود دستتون درد نکنه

نفیسه رحمانیان پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:38 ب.ظ http://morghak.blogfa.com

خیلی ممنون از اطلاعاتتون و مطالبتون عالی بووووووووووود

خاهش میکنم

رضا چگینی یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ب.ظ

دمت گرم خیلی عالی بود

روح الله شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ق.ظ

سلام.مرسی از اطلاعات توپ شما.

عباس چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:41 ق.ظ http://kabotaranedamghan.blogfa.com/

با سلام خدمت شما دوست گرامی .
ممنونم از اطلاعات خوب شما.
موفق و سربلند باشید.

هومن سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ب.ظ

سلام
من دارم یه برنامه میچینم برا یه مرغداری گوشتی 10000 قطعه ای. دوست دارم روزی برسه بتونم مثل شما تجربه کسب کنمو اونو در اختیار بقیه دوستان بزارم
بازم ممنون از خدا موفقیت روزافزون شمارو طلب میکنم.
راستی! اگر پیشنهاد یا نظری دارید ممنون میشم اسمتونو تو میلباکسم ببینم.
شاد بادید و پایدار

با سلام
ایشالله تو کاراتون همیشه موفق باشید.

parmidas56 یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ق.ظ http://parmidas56@yahoo.com

زنده باد ایران وایرانی .پاینده و شاد باشید.

هادی سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ب.ظ

خوب بود اما همه ی موضوعات باید بصورت عملی جواب بدن که جواب میدن فقط یکم همت مرغدار رو میخواد

یکتا پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:19 ق.ظ

اگه ممکنه فایلای این پست رو با یه سرور دیگه آپلود کنین
مرسی

مشکل حل شد دانلود کنید.

شیرین پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:32 ق.ظ http://shirinzaboon.blogfa.com

سلام-لطفا فایلها رو بازنگری و دوباره با یه سرور دیگه آپلود کنید چون اکثر اونا دانلود نمیشن
متشکرم

مشکل حل شد دانلود کنید.

رسول دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام .. خسته نباشید .. ممنون از مطالب مفیدتون .. ولی متاسفانه لینکهای دانلود این پست در دسترس نیست .. لطفا اصلاح کنید
کارتون عالی و خدا پسندانه است


این پست رو دانلود کنید درستش کردم

نفیسه چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ب.ظ http://nafisehrahmanian.blogfa.com/

سلام.
فایلاتون خراب شده.
ممنون میشم لینکارو اصلاح کنید.
خیلی از فایلای آپلودی همین مشکلرو دارن تو وبلاگتون ..

فایل های این پست درست شد
می تونید دانلود کنید

محمد سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ب.ظ

فددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددات مهندس دوست دارم .

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:51 ب.ظ

از شما سپاسگذارم

ارمان پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ب.ظ

با سلام
و تشکر از ارئه مطالب مفیدی که به اشتراک گذاشتین
سپاسگزارم

علیرضا میرحسینیان شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ب.ظ http://www.parstoyoor.blogfa.com

سلام. فایل هایی رو ک گذاشته بودی دانلود کردم. ممنون.
سؤالم اینه ک شما تو این رشته درس میخونی یا کار میکنی ؟

سلام
خواهش میکنم قابلی نداشت
من کارم با دام و طیوره و شبی نیست که در موردشون فکر نکنم تا به خواب برم
هر روز صبح هم وقتی همه خوابن من بیدار و با دام هام سر میکنم و از طیور هم لذت میبرم . من با موجودات زنده انس گرفتم و بهشون وابسته ام.
چون مثل ماشین تولید می مونن زود به بهره برداری میرسن.

رضا دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام
انشاءالله که خدا ثواب زحماتتون رو بده
خیلی مطالب مفیدی هست

ابوالفضل پورمهدی دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:58 ب.ظ

سلام.
دستت دردنکننه.کیف کردم.
مرسی

محمد فرجی شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ب.ظ

با تشکر بسیار خوب بود

افشار دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ق.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید
تشکر از مطالب کاربردی شما

سعید سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ب.ظ

خیلی خوب بود ممنون

حسن شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ق.ظ

دمت گرم مهندس
خسته نباشی

ممنونم

حمید جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:02 ق.ظ

خیلی خوبه ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد