علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

مقایسه آنالیز انواع کنجاله ها و منابع پروتئینی

سلامی گرم به دوستان عزیز 

عید همه شما مبارک 

یه مدتیه مطلب جدید نمیزارم    

کلزا

دلیلش این نیستکه دلسرد شدم یا اینکه وقت کم میزارم  

دوئست دارم مطلب تازه و کاربردی بزارم.   

گلرنگ

این مطلب رو با توجه به اینکه نرخ اقلام پروتئینی هر روز در نوسانه و برای نوشتن جیره اقتصادی و صحیح باید اطلاعات کافی در مورد اقلام دیگر داشت گذاشتم تا ازش استفاده کاربردی داشته باشین.  

آفتابگردان

به صورت pdf باحجم خیلی کم . 

دانلود کنید و لذت ببرید.  

 

 

               دانلود از اینجا 

نظرات 5 + ارسال نظر
ابوالفضل همت زاده جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:59 ب.ظ http://abolfazlvet.blogfa.com/

سلام دوست عزیزم من همین الان با وبت آشنا شدم و خیلی از مطالبت خوشم اومده، در ضمن وبلاگ منم در مورد دامپزشکی هست، و میخوام اگر دوست داری با وبلاگت تبادل لینک کنم، اگر تو هم از وبلاگ من خوشت میاد لطفا اول وبلاگ من رو با عنوان
مقالات و تازه های دامپزشکی
و آدرس
http://abolfazlvet.blogfa.com/
لینک کن و بعد تو همین وبلاگم نظر بده و عنوان و آدرست رو بگو تا خیلی سریع لینکت کنم.

میترامزینانی شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ب.ظ http://daamagirls.blogfa.com

سلام. عیدتون مبارک.
خیلی ممنون که بر خلاف بقیه سایت ها کپی نمیکنید و مطالبتون همیشه جدید و لازمه.

سجاد سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام دوست عزیز. مطالبت خیلی خوبه دستت درد نکنه. اگه میشه یه همچین مطلبی رو در رابطه با پرواربندی گوسفند رو وبت بذار و کلا در رابطه با گوسفند داری صنعتی در شرایط سخت فعلی اقتصادی و نوسانات شدید قیمتی و راههای بهینه سازی و برون رفت از این بحران یا به حداقل رساندن ضرر و زیان بحث هایی رو داشته باشید کمک بزرگی به دامداران کرده اید. سپاسگزارم.

سلام سجاد جانم
قربانت. این نظر لطفته.
این کارو می کنم.
با توجه به اینکه خود منم دامداری دارم و از مشکلات اقتصادی خبر دارم می دونم درد دلت چیه.
اما چه کنیم که هیچ کس گوش نمیده. همه مراتع بین آقازاده ها و ... تقسیم شد و مرتعی نموند
خواستن طرح تعادل دام رو تو جنگل اجرا کنن یهو دیدیم همه جنگل تبدیل شده به شهرکهای ویلایی خصوصی. خواستن قیمت شیر و گوشت رو تغییر بدن داد مردم در اومد در نتیجه قیمت خوراک همچنان بالا و بالا تر رفت و سر اخر هم اونهایی که تو خونشون تو روستا یکی دوتا گاو و گوسفند داشتن ترجیح دادن شیر و ماست آماده بخرن چون ارزون تر و به صرفه تر بود و با این کار هم تعادل ژنهای بومی ما هم از بین رفت و خیلی درد دلهای دیگه.
باشه دوست خوبم چشم.

سارا سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ب.ظ http://sara@yahoo.com

سلام خدا قوت مطالبی که میزاری خوب نه عالی هستند واقعا ممنونم منم دانشجوی ارشد تغذیه دام هستم مطالب مفید و کاربردی هستند خوشحالم که شما اینقدر با شور و علاقه و توجه در مورد علوم دامی مطلب می نویسید

[ بدون نام ] دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:44 ب.ظ

خیلی خوب خوب بودن دستت درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد