علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

سیلاژ

یه فایل پاور پوینت باحجم 101 کیلوبایت برای کسانی که به حرفه دامپروری علاقه دان. 

زیاد نیست اما مفیده.  

 

 

 

امیدوارم که به درد دوستای خوبم بخوره . 

راستی یه سری دوستان گله می کنن که چرا جوابشون رو نمی دم یا تو میلشون جواب نمیدم !! 

راستش اینقدر مشغله کاری و زندگی و اینور و اونور روسرم زیاده که به خدا وقت ندارم به همه نامه ها جواب بدم  

تریجیحاً نامه ها در قالب نظرات باشه و منم تو همین قسمت جوابتون رو هم بدم و اینکه برام این کار که بیام برای تک تک دوستان یه فایلی رو میل بزنم مقدور نیست. 

به خدا وقت ندارم وگر نه حتما این کار رو انجام می دادم. 

این کارم هم مثل بقیه کارام و بر خلاف وبهای دیگه کپی برداری نیست و جدیده چون هدف افزایش علمه نه کار چینی ها کپی و پیست و اسم من قاسم خلیل پور.

موفق و موید باشید.

               

               دانلود کنید

نظرات 15 + ارسال نظر
مزرعه دار یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ب.ظ http://www.mazraehdaran.com

سلام

بسیار جالب بود . خیلی ممنون

تبریک میگم بلاگ بسیار پر محتوا دارید

به سایت ما http://www.mazraehdaran.com بازدید داشته باشید خوشحال می شویم از نظرات انتقادات شما در جهت بهبود سایت استفاد کنیم
در صورت امکان ما با نام دامپروری به آدرس
http://www.mazraehdaran.com/%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C

لینک بفرمایید ممنون میشم. پیشاپیش از لطف و عنایت شما متشکرم.

احسان شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ب.ظ

سلام خسته نباشی
وبلاگت فوق العاده مفید و کاربدیه دستتوندرد نکنه ممنون از زحمتاتون...
مطالبت خیلی به دردم خورد مهندس دمت گرم

سلام
خواهش می کنم
قابلی نداره

علی مجنونی دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:03 ب.ظ http://www.tarh-tojihi.ir/

عالی بود ممنونم
خوشحال میشم طرح های منم تو وبلاگتون قرار بدین و تبادل لینک بکنیم
http://www.tarh-tojihi.ir/

علی مجنونی شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ http://www.tarh-tojihi.ir/

خیلی ممنونم از لطف شما من هم شما را لینک کردم
وبلاگ شما بسیار پر مجتوا و عالی بود به خاطر همین مشتاق بودم مطالب خودم را در وبلاگ شما هم ببینم
اگر مایل باشید من هم خیلی خوشحال میشوم که باهم آشنایی بیشتری داشته باشیم و اینکه من دوره طرح نویسی را گذراندم و برای همکاریبا شما هم آماده هستم اگر شما خودتان طرح مینویسید خیلی خوشحال میشوم که از نظرات شما هم استفاده بکنم اگر هم وقت این کار را ندارید من مایلم باهم تو این زمینه همکاری داشته باشیم و به صورت توافقی البته اگر مایل باشید با هم کار کنیم
بازم از لطف شما خیلی ممنونم که قابل دونستین و سایتم بازدید کردید
با تشکر

مقداد سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ب.ظ

سلام
خیلی از وبتون و مطالبتون خوشم اومد واقعا لذت بردم
من ساکن استان گیلان هستم
میخوام یه استخر ماهی گرم آبی دو هکتاری بزنم به پرورش توام اردک
1.نظرتون چیه در مورد این کار؟بازارش چطوره؟
2.چه نژاد اردکی استفاده کنم؟
3.
3000تا اردک چقد در سال تخم میزارن میانگین؟ میصرفه این کار؟
4.سبوس برنج و علفهای استخر و ضایعات نان و سبزیجات غذای مناسبی هستن واسه اردکها؟
5.اردکها رو پایان سال ردشون کنم بهتره یا برای سال بعد نگه دارم بخاطر تخمشون؟

سلام
جواب سوالا به ترتیب
1. بازارش فعلا بی ثباته
2. اردکها محلی
3. بستگی به میزان غذایی که میخورن داره
برای فروش تخم نمیصرفه اما برای جوجه کشی آره.
4. برای اردکها خوبن.
5. ردشون کنی بهتره

مقداد شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ب.ظ

برای پرورش اردک ساختن آشیانه خوب خیلی مهمه؟ حتما باید وسائل گرمازا باشه؟

در دامپروری خصوصا پرورش اردک همیشه هدف
هزینه کمتر سود بیشتره

مقداد یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ق.ظ

بهترین منبعی که تو اینترنت میشه پیدا کرد واسه تحقیق وبلاگ شماست
واقعا پر باره یکم وقت بیشتری هم بزارید روش تا ما استفاده کنیم از مطالبتون خیلی بهتر هم میشه
متشکرم از تلاشتون

علی اصغر دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ب.ظ http://asemanblog.blogfa.com

سلام
بابت اطلاعات دقیق و مفیدی که با خوشقلبی برای استفاده قرار دادید متشکرم
ان شاالله همیشه موفق وسربلند باشی
خدا تِرِ بِهله دوست بابلی من
یاعلی

froutan پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:12 ب.ظ http://mining-engineer.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز
من رشته ام دامپروری نیست اما از انجا که ساکن روستاهستم قصد دارم از الان مرغداری را به عنوان حرفه دوم انتخاب کنم
به نظر شما با 40 تاجوجه یکی دوماهه میشه شروع کرد؟(چون نمی خوام یک دفعه خودم رو درگیر کنم)
نظرتون در مورد چرورش سنتی اون هم برا شروع چیه؟
به نظرتون من از کی سودی حتی یک ریال بدستم میاد؟
از اونجا که رشته ام معدنه (فوق لیسانس) اصلا این کارو بهم پیشنهاد میکنید یا نه؟
اگه فایل هایی در مورد پرورش مرغ هم دارید لطفا بهم ایمیل کنید البته بجز اینای داخل سایت؟
اگه میشه لطفا خواهشا مخلصا وقتی جواب دادید یه جور بهم خبر بدهید یا ایمیل یا وبلاگم
gلطف میکنید
یا حق


سلام دوست من
با 40تا جوجه شما به درآمد نمیرسید
برای شروع هر جوری شروع کنید همونطور هم ادامه میدید.
من کار دام و طیور رو به هر خانواده ای حتی آپارتمان نشینها هم پیشنهاد میدم. به خاطر اینکه همه صرفا مصرف کننده نشن.
موفق باشید.

امین شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ق.ظ http://www.itpnu.ir

سلام

زحمت کشیدی .......

اما این فایل بسیار بی کیفیت طراحی شده بود ......
عکسها بسیار مات و بی کیفیت بودند
با یک سرچ ساده فکر کنم بشه عکس های باکیفت تری یافت

فونت ها هم جالب نبود

کار را به کاردان بسپارید یا کاردان شوید
محتوا از شما .... اسلاید هم از کاردان

سلام دوست خوبم
حتما اصلاح خواهد شد.
متشکرم از نظر سازنده ات.
موید باشی.

بهرام جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ب.ظ

دمت گرم

MORTEZA شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ب.ظ

مرسی مهندس از این مطالب خوبت

حمید رضا چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ق.ظ

بخدا عجر تو با معلم یکی هست قاسم جان خدا خیرت بده بزرگ مرد

موسوی جمعه 18 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:46 ب.ظ

فقط میتونم بگم معرکه ایی مهندس.خدا به میزان حسنات آخرتت اضاف کنه.موفق باشی

رضا علیخانی چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1395 ساعت 12:34 ق.ظ

دمت گرم واقعا خدا قوتت بده داداش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد