علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

سال نو مبارک

به نام اهورای یکتا 

عید 4000 ساله میهن اهورایی مان 

کهن ترین عید بشر 

یادگار بزرگ مرد پارسی 

کوروش هخامنشی 

بر میراث داران آریایی مبارک باد. 

 

دوستان عزیزم امیدوارم که سال بسیار خوب و خوشی داشته باشید. با آرزوی بهترینها برای همه شما عزیزان.

نظرات 10 + ارسال نظر
علی فهیمی پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:46 ب.ظ http://olom-dami.ir

با سلام خدمت شما دوست گرامی ،

سال خوب و پرباری را برای شما و سایر دوستانمان در گروه علوم دامی آرزو می کنم.

موفق باشید

دانشجوی علوم دامی جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ http://animal-science.mihanblog.com/

سلام
اگه مایل به تبادل لینک هستین منو با مجموعه مقالات علوم دامی لینک کنین و بهم خبر بدین تا لینکتون کنم
ممنون

مهسا زلفی سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ

salam
ghasem?
man harchi rajebe toosh tektal migardam peyda nemikonam
u sitio mishnasi be man begi?

سلام مهسا
راستش سایت که منم مثل تو ام سرچ می کنم
اما وقتی فارسی پیدا نکنم لاتین سرچ می کنم
تو هم همین کار رو کن
در ضمن بگو شاید بتونم بدون سرچ کمکت کنم
چون خودت می دونی زیاد با دام و طیور کار می کنم
موفق باشی

هاشمی پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ق.ظ

سلام.مطالبتون عالیه.ممنونم

مرضیه پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ب.ظ http://moshaveranealzahra.blogfa.com/

سلام مهندس
اینجا کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
تو کجاییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فاطمه شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ق.ظ http://ketabdari66.blogsky.com


سلام حال شما؟
یک سوال دارم برای دانلود باید چکار کنم؟ چطور در وبلاگم ایجاد دانلود کتم؟
در صورت امکان با من تماس بگیرید به صورت تلفنی. منتظرم

امین جهانی شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ب.ظ http://www.mellifera.ir

سلام اقای قاسم خلیل پور عزیز.اگه دوست داشتین با هم تبادل لوگو میکنیم.واسم پیغام بزارین تا لوگونتونو در سایت قرار بدم و شما هم لوگو را در سایت خوبتون قرار بدین.موفق باشین.
www.mellifera.ir

سجاد دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام خدمت شما. من سجاد شمس هستم . رشته مهندسی تولیدات دامی درس میخونم. خواستم یه سوال شخصی از شما بپرسم . خواستم ببینم خارج کشور هستید یا نه . چون برا ادامه تحصیل تو خارج از کشور اطلاعات خواستم . اگه خارج کشور هستیند خواستم در این مورد کمکم کنید . با سپاس فراوان از شما .

serendipity جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:58 ب.ظ

درووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود

ال + تو + به چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:54 ق.ظ

درود بر شما
مهندس قاسم شما هم سال بسیار خوب و خوشی داشته باشید
جشن باستانی نوروز یادگار جمشید بزرگ است نه کوروش بزرگ وبهتره بگید بر میراث داران عربانی گریانی مبارک ومیمون باد




برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد