علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

معرفی گروه علم و دامپروری

 گوگل گروپ

سلام به همه شمایی که از این وب دیدن می کنید. 

امیدوارم که رضایت خاطر شما رو جلب نموده باشیم. 

دوست دارم بیشتر از مطالب علمی استفاده کنید.  

 

گر مایلید تو گروه علم و دامپروری (گوگل گروپ) عضو بشید کافیه نشانی جی میلتون رو برام بفرستید یا اگر جی میل ندارید اطلاع بدید تا دعوتنامه جی میل براتون بفرستم.  میلتون رو که گذاشتین منتظر دعوتنامه باشید. 

بعد از ثبت نام می تونید از تمامی مطالب استفاده نموده و تازه مطالب خودتون رو با اسم خودتون ، خودتون تو وب بزارید  

و با این کار گامی در ارتقای دانش دامپروری بردارید. 

دوستانی که مایل به ثبت نام هستند تو بخش نظرات برام اسم و ایمیلشون رو بزارند و بگن که میخوان عضو گروه علم و دامپروری بشن. 

می تونید یه سری هم به این گروه بزنید و ببینید چه خبره. 

در لینک زیر  

 

نظرات 12 + ارسال نظر
مهسا سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:47 ب.ظ

سلام....من دانشجوی علوم دامی هستم....دانشگاه تهران.واحد پردیس کرج درس میخونم....
کلی ازتون سوال دارم....چه جوری می تونم براتون میل بفرستم؟؟؟؟؟من جی میل ندارم....میشه با میلتون کمکم کنید؟با سایت یاهو باهاتون در ارتباط باشم؟؟؟؟؟

OK

مهسا.... جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ب.ظ

مرسی.....

بهار یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام. من دانشجوی کشاورزی هستم. استاد دامپروریمون موضوعی بهم داده واسه تحقیق که مطالب به سختی براش پیدا می کنم. میشه ازتون بخوام کمکم کنید؟ موضوع تحقیقیم کاربرد فراورده های دامی در تولید لوازم آرایشی هستش. ممنون میشم اگه لطف کنید کمکم کنید مرسی

سلام بهار خانم
ببینید شما درست سرچ نمی کنید
باید جدا جدا سرچ بزنید تا به نتیجه برسید.
به این ترتیب
که اسم هر موجودی رو جدا جدا سرچ کنید.
برید تو گوگل و به این ترتیب برای مطالب فارسی سرچ کنید:
شتر مرغ و لوازم آرایشی بهداشتی یا اول لوازم آرایشی بعدش بهداشتی.
گاو و لوازم آرایشی بهداشتی
گوسفند و لوازم آرایشی بهداشتی
جنین گوسفند و لوازم آرایشی بهداشتی
محصولات هیه شده از جنین گوسفند
و بهمین ترتیب تمام موجودات
مثل غاز
بلدچین
بوقلمون
تخم مرغ
و...
ببینم چیکار می کنید
از نتیجه منو با خبر کنید
برا انگیلسی هم همین مطالب رو برگردونید
موفق باشید

بهار دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام واقعا ممنونم از راهنماییتون کمکم کرد. اما من دوست دارم از تاریخچه ی استفاده از فراورده های دام توو لوازم آرایشی بهداشتی هم بدونم یا جایگاه فعلیش رو

محسن شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:34 ق.ظ

سلام
مایل ثبت نام درگروه علم و دامپروری می باشم
gharibetanha69@gmail.com
باتشکر

فرم عضویت براتون ارسال شد.
موفق باشید

روح اله یزدانی پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 ق.ظ

سلام.من می خوام عضو گروه علم و دامپروری بشوم و مخصوصا مطالب در مورد زنبور عسل می خواهم. متشکرم

سلام
دعوتنامه گروپ رو براتون فرستادم
برای اینکه در مورد زنبور بیشتر بدونید به سایت زنبور عسل ایران که لینکش هم تو قسمت پیوندها تو وبلاگم هست سر بزنید و از اونا استفاده کنید.
موفق باشید

مسعود طایفه چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ق.ظ

salam,
Please put me in your group
Thanks

ارام جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام علاقمند به عضویت در گروه علم دامپروری هستم . ممنون میشم

حسام فتحی یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام مهندس جان آقا واقعا ممنون بخاطر مطالبی که گداشتی من خودم مهندس معمار هستم و تازگی در حال ساخت یه واحد 50 راسی پروار بندی گوساله گوشتی هستم ممنون میشم اگه بتونم از راهنمای هاتون در خرید بهترین نژاد گوساله مناسب شرایط اقلیمی کردستان به من معرفی کنی و خلاصه به من کمک کنید در تمام موارد (سپاس)

عباسی پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:17 ب.ظ

میخوان عضو گروه علم و دامپروری بشن.

عباسی پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:17 ب.ظ

میخوان عضو گروه علم و دامپروری بشن.

سلام سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 09:32 ب.ظ

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد