علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

ثبت مشخصات به صورت کاملا کاربردی برای گاوهای شیری

این فایل از فایلهای بسیار کاربردیه که من تونستم تو این ساعت برای شما دوستان عزیزم اماده کنم 

. خیلی سخت و زحمت دار بود . 

دستگاه RFID 

خواهشاً کپی برداری باذکر منبع باشه .  

شماره گوششماره گوش

امیدوارم که همه ازش استفاده کنید و لذت ببرید. 

در قالب اکسل و با حجم کم و خیلی راحت هم دانلود میشه. 

  

             دانلود از اینجا

نظرات 3 + ارسال نظر
رضوی چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ

باسلام
از زحمتهایتان در کرد آور ی و ساماندهیاین سایت و مطالب آن بسیار سژاسگذاری می نمایم . و امیدوارم که در کار تان موفق باشید .

محمد پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ق.ظ

از شما به خاطر این مطالب کمال تشکر را دارم
اما نمیدانم چرا فایل ثبت مشخصات باز نمیشود و بصورت صحیح دانلود نمیشود ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام
خواهش می کنم
فایل رو تست کردم راحت دانلود و آسون هم باز میشه.

محمد پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ق.ظ

با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد