علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

مدیریت جوجه

با سلامی گرم به همه دوستان خوبم  

از اینکه دیر به دیر میام و براتون پست میزارم باید ببخشید  

مشغله کاری فراوان و مشکلات زندگی و عدم وقت کافی یه کم اذیتم می کنه اما مطمئن باشید به فکر ایران و ایرانی هستم.  

فایل بسیار کاربردی با فرمت پی دی اف براتون گذاشتم . هر کی دانلود نکنه ضررش به پای خودشه .  

حجم فایل 592 کیلو بایت و همونطور که گفتم با فرمت پی دی اف. 

امیدوارم که خوشتون بیاد والبته به درد بخوره. 

  

               دانلود کنید

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام آقای مهندس تورو خدا برم یه مطلب در مورد چربی ها و متابولیسم و هضمشون در طیور بذارید.... تشکیل میسلها در روده شون و ...
توروخدا خیلی برام ضروریه.....

والا مطلب در این مورد آماده ندارم
بهتره به کتاب تغذیه طیور اسکات مراجعه کنید و چرچ

مریم پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام ببخشید همش مزاحم میشم اما اسکات رو نگاه کردم هیچی نداشت وبلاگ شما رو از جستجوی زیاد تو اینترنت گیر آوردم خدایی نسبت به بقیه وبلاگها در زمینه کشاورزی پرمحتواتر بود برا همینه که مزاحمتون میشم ..... چرچ رو هم ندارم
من دانشجوی ارشد تغذیه هستم برا اینه که این مطلب برام حیاتیه...
خصوصا در رابطه با میسل ها و نمکهای صفراوی ....

سلام
میلتون رو بزارید تا اگر تونستم یه کاری براتون کنم
البته قول 100 درصد نمیدم ولی تمام سعیمو می کنم که کمکتون کنم
راستش سرم خیلی شلوغه اما با توجه به اینکه همه ایرانی ها و ایران رو دوست دارم و مخصوصا اونایی که با دام و طیور کار می کنن سعی می کنم کمکتون کنم
موفق باشید
در ضمن قیذ کنید موضوعی رو که میخاید چیه چون کامنتها زیاده من اشتباه می کنم

h سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:02 ب.ظ http://animalscience.mihanblog.com

فروش سوالات دکتری نیمه متمرکز رشته علوم دامی و روانشناسی رشد و زبان تمامی رشته ها و استعداد منابع طبیعی و کشاورزی سال 1390 با قیمت دانشجویی

حمید رضا چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ب.ظ

دوست دارم همین و همین قربون دل بزرگت ایرانی اصیل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد