علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

فرمها در مرغ گوشتی

این دفعه براتون یه سری از فرمها رو که تو واحد مرغ گوشتی استفاده میشه گذاشتم. 

لازم به ذکره بگم که هیچ مرغداری و هیچ مهندسی اینها رو در اختیار کسی قرار نمیده . اما من به دلیل اینکه دوست دارم همه دوستانی که به وبلاگ من سر می زنن رو اوج قله موفقیت باشن هر کاری که از دستم بر بیاد می کنم . 

پیشنهاد می کنم دوستان حتما دانلود کنید حتی اگر نیاز ندارید . چون روزی بهش احتیاج پیدا می کنید و هیچ کس کمکتون نمیکنه. 

تمامی فرمهایی که تو یه واحد مرغ گوشتی استفاده میشه. از دوستان عزیز همکارم که وبلاگ می نویسن هم خواهش می کنم که مطلبی که براش از خودم مایه گذاشتم کپی نگیرن و تو وبلاگشون نزارن . به جاش یه کار جدید تر بزارن تا علم رو به جلو حرکت کنه نه ثابت در جا بزنه. 

 

دانلود کنید

فرم جیره های مصرفی 

فرم گزارش تولید دان  

فرم ثبت اطلاعات بهداشتی گله 

فرم ثبت آمار و اطلاعات فروش مرغ 

فرم کنترل انبار دان 

فرم گزارش روزانه سالنها 

فرم گزارش انتهای دوره پرورش

 

موفق و پیروز و سربلند باشید.

نظرات 24 + ارسال نظر
امیر کدخدایی پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ب.ظ http://dam-danesh.mihanblog.com

سلام دوست خوب
وبلاگ پر محتوایی داری
خوشحال می شم به وبلاگ ما هم سری بزنی برای تبادل لینک
با نام: دام دانش[گل]

زارع یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:46 ق.ظ http://laklak2.blogfa.com

سلام مهندس عزیز از اینکه راهنمائی فرمودید بسیار ممنونم اما یک سوالو جواب ندادید وآن اینکه منی که سررشته ندارم برای یادگیری چکار کنم اگه جواب بدی ممنون میشم.امیدوارم که همیشه در طول زندگی موفق وموید باشی .وبلاگتون هم خیلی قشنگه

زارع دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ http://laklak2.blogfa.com

سلام جناب مهندس.امروز آدرس وبلاگتون به یکی از دوستانم که همشهری شماست دادم ایشان بسیار علاقه به طیور دارندوقتی که وبلاگ شما را بهش معرفی کردم بسیار خوشحال شد وقراره شما رو ببینه ازتون تمنا میکنم کمکش کنید .خیر دنیا وآخرت برای شما
راستی مهندس آدرس یا شماره تلفن اگه مایلی برام بفرست ممنونم

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:54 ب.ظ

باسلام وخسته نباشی.مهندس عزیز متاسفانه تا میخوایم یه کاری شروع کنیم یه عده آیه یاس میخونند ومیگن مرغداری خطرناکه بیچاره میشی واز این حرفها والله موندیم چکار کنیم.سوال اینکه به نظرتون پرواربندی گوسفند بهتره یا پرورش مرغ؟ امروز دوستان در محل کار حاضر شده وهر کی برای خودش حساب وکتابی کرد وبه این نتیجه رسیدند که پرورش مرغ ضرر داره حال این عزیزان هنوز نمیدونند که قیمت یک دونه جوجه چقدره ؟تو را جان هر کی دوست داری هزینه کلی پرورش یک جوجه تا زمان فروش برام بفرست.ممنونم

با سلام
از اونجایی که سوال مثل سوال شما زیاده تو یه پست مفصل توضیح می دم.
موفق باشید.

احمد جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ق.ظ http://ghorkhod.mihanblog.com

سلام دوست عزیز نماز روزه تون قبول.وبلاگ خوبی داری و ممنون بابت فایلهای مرغداری گوشتی البته من بیشتر تخص ام درنشخوارکنندگان بود ولی چون گفته بودین حتما دانلود کنید دانلودش کردم امیدوارم یه روزی به دردم بخوره. به هرحال ممنون ازشما و ازاینکه اطلاعات خودتون رو بدون هیچ چشم داشتی عرضه میکنید سژلس فراوان.به امید اینکه صنعت دامپروری وکشاورزی ایران به استانداردهای روز دنیا نزدیک بشه...

سلام دوست عزیز
همچنین نماز روزه شما قبول درگاه ایزد منان باشه.
امیدوارم که تونسته باشم گامی در زمینه پیشرفت کشورم بردارم.

رضا جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:57 ب.ظ

خیلی ممنون خیلیس مفید بود

راستی اگه تو پست مفصل که گفتی می خوای قیمت ها رو بزنی تعجیل کنی خیلی خوب میشه
مـــــــــــــــــــــــــــرسی

سلام دوست خوبم.
این پست رو می نویسم
اما قیمت رو من به این صورت که شما می خاین نمی زارم
نه اینکه خسیس باشم
بلکه قیمتهای کشور ما هر لحظه اش بی ثباته چه برسه به روز و سال و ماه. باشه این روزا شبا هم یه کم کسالت دارم هم وقتم کمه . حتما منتظر باشید تو همین پست می زارم.

سعید برمکی دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ب.ظ http://novin-damparvaran.blogfa.com

salam.veblage kamel va khobi darin-ma ham ye veblog da morede olome dami dorost kardim.az shoma darkhaste tabadole link darim. ma vebloge shoma ra ba name elmo damparvari link kardim .ba tashakor

ایرج دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:13 ب.ظ

دوست عزیز،از تمامی زحمتهایی که میکشی سپاس گذارم،امیدوارم همیشه سلامت باشی،ضمنا اگه امکان داره یه خورده اطلاعات در مورد احداث سالنهای مرغداری با تکنو لوژی جدید برام بفرست چون اینجانب در حال احداث یک مرغداری 30000 قطعه ای هستم.بسیار متشکرم.

وهو من پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ب.ظ

درود بر شما


روی ماهتو می بوسم
پیروز و سربلند باشیهمانند سرو ابرکوه

بدرود

مریم دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ب.ظ

سلام
با تشکر از مطالب خوبتون
خواستم اگر مطلبی در رابطه با نقش عنصر روی در استرس گرمایی طیور دارید در اختیارم بگذارید
ممنون میشم و البته اگر میشه یکم زودتر من خیلی عجله دارم
خیلی گشتم چیزی پیدا نکردم...

سلام.
خواهش می کنم وظیفه است.
مطلب والا فعلا ندارم
انگلیسی سرچ کنید

گلیجون68 سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ق.ظ http://tanin68.blogfa.com

عجب وبلاگ معرکه ای داری
خدا خیرت بده
۴مثل شما اگه ژیدا میشد دنیا گلستان بود
دستت درد نکنه
۲۰

رضا یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:21 ب.ظ

قاسم جان حالت خوب شده ؟ .کسالتت رفع شد؟

چه خبر دیگه مطالب جدید نمی زاری؟

منتظریما

مرسی

دریا دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ب.ظ

سلام آقای مهندس خیلی وبلاگ کاملی دارید، خدا قوت. مطالبتون عالی و بی نظیره

حسینی یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ق.ظ

واقعا خسته نباشید

مرتضی سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ق.ظ

من نمیتونم فرمها رو دانلود کنم خیلی هم بهشون احتیاج دارم تا از سر در گمی خارج شم میشه لینک مستقیمشو بزارین یا یه راه دیگه معرفی کنین یا بفرستینشون؟

خیلی راحت میتونید دانلود کنید
روی لینک دانلود کلیک کنید
لینک مستقیم نداره.

برام ارسال فایل به تک تک دوستان مقدور نیست
موفق باشید

فرهاد سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:45 ب.ظ http://www.fagua.blogfa.com

سلام
خیلی عالی بود...
امیدوارم که همیشه پیروز و موفق باشی...

فرهاد.وک چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ب.ظ

داشتم راجع به مرغداری اطلاعاتی جمع میکردم که به سایت شما برخوردم. معتقدم کارتون " واقعاً عالی و بی نظیره ". براتون آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم این "بهشت اطلاعاتی" رو همواره برپا نگهدارید.

مهدی یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:27 ب.ظ

درود به شما،
با اینکه هیچ سر رشته ای در غیر کار تعمیر ماشین آلات ندارو ولی با اطلاعاتی که خیلی هم بی ریا اینجا گذاشتی حال کردم.
آرزوی ایرانی آباد و سلامتی همتون را دارم

محمد دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:31 ب.ظ

خیلی از طرز فکرت خوشم امد امیدروارم موفق باشی

خوشحالم.
قربانت

حمید رضا چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ب.ظ

مهندس جون دانلود نمیشه فقط صفحه رو دانلود میکنه تورو خدا من این چند مورد رو میخوام بزرگوار بفرست به ایمیلم تورو خدااااااااااااا

reza یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:41 ب.ظ

رشته شما چیه ؟ راست میگین واقعا .. حتی استادامون هم اطلاعات کاربردی و مهم نمیگن !

مهندسی علوم دامی

مجید اسداله زاده پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:29 ق.ظ

درود بر شرفت.

مهندسین تازه کار پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ب.ظ http://m-ujiroft.rozblog.com/

سلام ..
من دانشجوی علوم دام هستم البته هنوز ترم اولمه ..
میخواستم ازتون برای گذاشتن مطالبتون در وبلاگ کلاسیمون برای افزایش معلومات اجازه بگیرم و هم چنین اگه دوست داشته باشین تبادل لینک کنیم

jahan شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 06:32 ب.ظ

سلام اقای مهندس لطفا فرم ها رو با پسوند wordبزارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد