علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

تولید علوفه مرغوب

این کار از کارای بسیار با ارزش دوست عزیز و گرامی  و همکلاسی سابقم در دوره کارشناسی، خانم مهندس ملیحه مقیم هستش. البته ازش اجازه نگرفتم و این فایل رو آپلود کردم اما امیدوارم که اون وقتی این فایل رو میبینه ازم دلخور نشه و راضیه راضی باشه. چون فایل ارزشمندی بود گفتم تمام دوستانم تو ایران ازش استفاده کنن.   

پیشنهاد می کنم حتما این فایل رو دانلود کنید و یه مروری بکنین. 

با حجم بسیار کم  395 کیلو بایت و فرمت پاور پوینت.  

امیدوارم لذت ببرین و ازش استفاده مفید تو کارتون کنید. 

 

 

                دانلود کنید  

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مرضیه سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:16 ب.ظ http://moshaveranealzahra.blogfa.com/

سلام
مرسی که به وبلاگم سر زدید و از ابراز لطفتون ممنونم
وب شما هم بسیار پر بار و علمیه
امیدوارم موفق باشید
با اجازتون منم شمارو لینک میکنم

سلام مرضیه خانم.
مرسی شما لطف دارید.
برای شما هم آرزوی موفقیت دارم.
شما لینک شدید.

آرش یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:23 ب.ظ

وبلاگت رو منظم تر کن این چه وضعیتیه تو داری

باشه چشم

عقیل سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ب.ظ

متشکرم مهندس جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد