علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

تاخیر طولانی من و عذر خواهی

با سلام خدمت دوستان گل و عزیزم 

از اینکه یه ماهی میشه به وبلاگم سر نزدم از حضور تک تک شما عذر میخام .  

یه کم در گیری کاری  

یه کم مشغله زندگی  

کامنتها و نامه ها خیلی زیاده 

نمیشه یکجا جواب داد 

به مرور به همه دوستان خوبم جواب سوالاتشونو میگم . ولی از تاخیرم عذر خواهی میکنم. 

امیدوارم که در پناه حق سالم و تندرست باشید. 

قربان همه شما عزیزان 

 

 

من و دام و طیور

نظرات 5 + ارسال نظر
بختیار بابایی پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:22 ب.ظ

با سلام
آقای مهندس اون مطلب داغی رو که می خواستید بگید پس کو.
از کی منتظریم

مهندس علی رضا عظیمی یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ق.ظ http://azimi5agronomy.blogfa.com

سلام علیکم و رحمه الله به دوست عزیز مهندس قاسم جان.
من مهندس کشاورزی هستم و از وبلاگ شما خیلی خوشمان آمده است. من یک اطلاعات کامل از دستگاه جوجه کشی و مسایل مربوط به آن و شرایط سالم بیرون آمدن جوجه ها و چگونگی کار کردن دستگاه جوجه کشی و همجنین مسایل مربوط به مرغداری را نیاز دارم. اگر زحمتی برای شما نیست آنها را در یک فایل ورد یا پی دی اف به آدرس ایمیل من بفرستید. خیلی از شما ممنون میشم.

سلام دوست عزیز من
خیلی وقتم کمه .
واقعا شرمنده ام که نمی تونم اینطوری کمک تون کنم
معمولا همه اینایی که نیاز دارید تو وبلاگم هست فقط یه زحمت بکشید دانلود کنیدو بخونید.
موفق باشید

سلام یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:03 ب.ظ

میشه خواهش کنم درباره ی پرورش ماهی یه خرده مطلب بزارید
بابت وبلاگ بینظیرتون ممنون

باشه دوست خوبم

صابر چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:24 ب.ظ

سلام آقا قاسم گل منم شرمندم که مدت طولانی نتونستم بیام بهتون سر بزنم سرم شلوغ بود . تابستون یه سر رفتم مرغداری خیلی واسم جالب بود.راستی خودتون مرغداری نزدید.ایشالا اگه آخر تابستون اومدم شمال یه سر بهتون میزنم .به امید دیدار

واعظی شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:53 ب.ظ http://belderchina.blogfa.com

سلام مهندس جان
وبلاگت هر روز پر بار تر میشه
اگه وقت کردید یه سری به وبلاگ من بزنید
می خواستم بدونم عوامل موثر بر تخم گذاری بلدرچین چه چیز هایی است؟
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد