علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

آمیخته گری

سلامی گرم به همه ی دوستان خوب و عزیز و همیشه همراه من در همه جای جهان 

یه مدت زیادی نبودم  

عذر خواهی میکنم که این همه دیر دارم آپ می کنم. 

خیلی دلم براتون تنگ شده بود  

سعی میکنم به همه سوالات شما جواب بدم.  

این کار از کارای خودمه  

خیلی جالب و کاربردی و سودمند.

پیشنهاد می کنم حتما دانلودش کنید. حجم فایل 668 کیلو بایت با فرمتPDF 

 

 

 

                 دانلود کنید

نظرات 6 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ب.ظ

سلام
خیلی خوب شد که دوباره مطلب گذاشتید
انشالله که مثل قدیم ادامه بدین
خیلی ممنون

مجتبی یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:17 ب.ظ http://lampry.blogfa.com/

با سلام
مطالب بخش ابزیان بسیار جالب بوده

متشکرم

پدرام پوراسمعیلی دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ق.ظ http://hatchery.ir

سلام خدمت دوست و همکار عزیز
وب کاربردی و زیبایی دارید. من با افتخار وب زیبای شما رو لینک کردم. خوشحال می شم یه سری به وب من بزنید و با نظرت منو در بهتر کردن کیفیت مطالب کمک کنید.
موفق و موید باشید.

مهندس خلیل پور دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ب.ظ

سلام به دوستان خوبم
از اینکه همراه ما در پیشبرد علم و استفاده از اون هستین ممنونم
مهندس قاسم خلیل پور

مظاهر داداشی جمعه 13 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ب.ظ

از شما خیلی تشکر میکنم خیلی سودمند بود

ش شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:41 ب.ظ http://pazal.blogsky.com

سلام ممنون از مطلب خوبتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد