علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

طرح توجیحی پرورش مرغ گوشتی 30000 قطعه ای

این کار از کارای دوست خوبمون خانم مهندس شفیعی هستش که لطف کردن و اونو برام فرستادن تا در اختیار عموم بزارم. زحمتشون قابل اجر و ستایشه که به فکر همه هستن. 

فایل در قالب وورده و حجم کمی هم داره 230 کیلو بایت و راحت دانلود میشه .  

امیدوارم که ازش استفاده مفیدی داشته باشید. 

شایان ذکره دوستانی که میخان کاراشون تو وب علم و دامپروری با نام خودشون باشه با من تماس بگیرن تا بگم چیکار کنن.   

 

 

                دانلود کنید

نظرات 13 + ارسال نظر
اصغر جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام مهندس. اصغرم
خودتم گفته بودی که بهمین سادگیا وام نمیدن بنظرت واس چه کار کنیم تا یه وام بی درد سر بگیریم .

محسن دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ

ممنون از حسن نیت و مطالب مفید وب
موفق و سلامت باشید

رضا پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ب.ظ

ممنون از کمک هاتون من جوونی ۲۱ ساله هستم که می خوام خوداشتغال باشم لطفااگر مطالب مفید دیگه ای هم در مورد پرورش مرغ گوشتی بدست اوردین به ایمیلم بفرستید

اسماعیل جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:06 ب.ظ

مرسی عزیزم. خیلی مفید بود
اگه ممکنه برای منم دعوتنامه بفرستین تا از آخرین آپدیت های وبلاگتون مطلع بشم. مرسی

مرتضی سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:55 ق.ظ

سلام مهندس
من خیلی وقته چیزایی رو که شما تو سایت گذاشتین از این یکی اون یکی میپرسم الان دیگه من به بهشت رسیدم
فقط یه مسئله هست من نمیتونم طرح های توجیهی و فرمها رو نمیتونم دانلود کنم میشه لینک مستقیمشو برام بفرستین
در ضمن من رشتم بازرگانیه پس فرما خیلی به دردم میخوره

سلام
دوست عزیز سرور هیچ مشکلی نداره راحت دانلود میشه
روی رنگ قرمز دریافت فایل رو کلیک کنید
موفق باشید

علی اصغر سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ق.ظ http://asemanblog.blogfa.com

سلام
ان شاالله همیشه سربلند باشی
یاعلی

ممنون از لطفتون.

علی جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ق.ظ

ممنون

جواد پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام مهندس خلیل پور
از مطالب زیباتون واقعا سپاس گزارم خدا توفیق روز افزون بهتون بده انشاالله .من چند وقته که دنبال راه اندازی یه واحد مرغداری هستم تقریبا تمام مطالب سایتو که در رابطه با این قضیه بود رو مطالعه کردم و همچنین طرح های توجیهی رو اما چون از قیمت های جدید خبری ندارم برام غیر ممکنه تبدیل کردن اون قیمت ها (مثلا مقدار تسهیلات و نقدینگی برای راه اندازی یه واحد 10000 گوشتی)میخواستم اگه براتون مقدوره یه توضیح کامل در این مورد به من بدید با توجه به این که متوجه شدم شما هم خودتون درصدد راهاندازی یه واحد هستید.پیشاپیش سپاس گزارم.
مهندس اگه براتون مقدوره یه شماره تماس به من بدید.

سلام دوست خوبم
اعداد رو به روز کنید یعنی اگر من طرح ۵۰۰۰۰ تایی دادم و شما ۱۰۰۰۰تایی نیاز دارید، اول قیمت اقلام رو به روز حساب کنید و بعد همه اونا رو برای یک پنجم 5/1حساب کنید که این کار به سادگی انجام میشه اگر طرحی که گرفتین و محیطه اکسله راحت تره اعداد اقلام رو بدید خودش حساب میکنه . اونوقت در 5 تقسیم کنید.
موفق باشید

امیر دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:30 ب.ظ

سلام لطفا کسی که سر رشته داره به ایمیلم شمارشو بفرسته مجوز مرغداری 30000 گرفتم میخوام احداث کنم

فهیمه یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ب.ظ http://fahimeansari.blogfa.com

سلام بابت طرحتون واقعا متشکرم موفق باشید و سربلند خدانگهدار

ازاده یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ب.ظ http://persiangolf2013

سلام لطفا طرح توجیهی سال 92 رو بزارید.مچکرم

adel چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ق.ظ

دمت گرممممم داداش

ابوالفضل پورمهدی سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:55 ق.ظ

فوق العاده کامل ...
دمش گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد