علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

مدیریت و پرورش جوجه بلدرچین

سلامی گرم به همه شما عزیزایی که با نظرات گرمتون منو کمکم

می کنین تا بدونم چه پستهایی بیشتر طرفدار داره.

از اونجایی که خودمم دارم روی این موضوع به صورت متمرکز کار می کنم

و می دونم یه موضوعیه که واقعآ به درد کار و درآمد می خوره  و با توجه به درخواستهای زیاد

دوستان عزیز جهت آشنایی بیشتر با پرورش این موجود

تصمیم به گذاشتن این فایل تو وب رو گرفتم. 

 

میدوارم که ازش به نحو احسن استفاده کنید .

اگر مطلب کمی گذاشتم باید به بزرگیتون ببخشید.

ایشالله  به زودی یه کتاب جامع و کاربردی

در مورد همین پرنده چاپ می کنم ، تا ازش استفاده کنید.

زیاد نمونده تا تمومش کنم.

با این کتاب می تونید تقریباً بیش از 95 درصد کارها رو مدیریت کنید و بقیه اش هم

به هنر خودتون بستگی داره.

فایل به صورت pdf و با حجم تقریباً 94 کیلوبایته.

دانلود کنید و لذت ببرید.

 

لینک دانلود

نظرات 8 + ارسال نظر
علی اصغر چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:32 ق.ظ

از اینکه اطلاعاتتونو در اختیار ما قرار میدین ممنونم

خواهش می کنم قابلی نداشت.

فهیمه سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:06 ب.ظ

من نیاز به این اطلاعات داشتم ولی دانلود نمی شه
نمی دونم اشکال از کجاست.
میلمو واستون میذارم اگه لطف کنید واسم فایل pdf رو بذارید ممنون می شم
fahimeh_1386@yahoo.com

جوابتون تو میلتون داده شده.
موفق باشین

امید چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:37 ق.ظ

خیلی ممنون با تشکر از زحماتتون

خواهش می کنم.
وظیفه است.

mehregan پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 ب.ظ

با سلام وعرض خسته نباشید
احتراما لطف بفرمایید به چه طریق میشود بطور مستقیم با شما تماس گرفت وتبادل اطلاعات کرد
ما به تازگی شرکتی در زمینه پرورش بلدرچین و کبک تاسیس وراه اندازی کردیم که تولید تمامی دستگاهها وتجهیزات سالن را هم خودمان انجام میدهیم و تقریبا کادر کاملی در اختیار داریم و مایلیم از راهنماییهای شما بهره مند شویم خواهشمند است چنانچه مقدور میباشد بفرمایید چگونه با شما تماس بگیریم
با تشکر
شرکت مهرگان بلدرچین توس

mehreganbeldercin@yahoo.com
telefax:05118647797
09153142264
09155118672

مجتبی چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام من یک دانشجو رشته ی الکترونیک هستم می خواستم یک مشورتی باشما داشته باشم . آیا میشه جوجه های یک روزه خصوصا مرغ را از طریق تفاوت بافت داخل بدن تمیز داد . در اصل می خواهم ببینم میشه با اسکن گرفتن از زیر بدن جوجه ها اونها رو تعیین جنسی کرد

محمد حسین آقایی چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 ب.ظ

دست گلت درد نکنه
از اینکه اطلاعات خود را بدون چشم داشت بر روی اینترنت قرار می دهی ممنون هستم

خواهش م کنم.
برای پیشرفت وطنم اینا کاری نیست. وظیفه است.

رسول جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ق.ظ

سلام
ضمن تشکر از شما که اطلاعات بسیار مفیدی رو بدون هیچگونه منت در اختیار دوستان قرار میدید.
متاسفانه هیچکدوم از لینک های دانلود کار نمیکنه.
اگر ممکنه بررسی کنید.
متشگرم

سلام
آقا به جان خودم همشونو هر روز تست میکنم
کار میکنه
باید برای ادامه دانلود رو لینکی که گوگل معرفی میکنه کلیک کنید.

معصومی چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ق.ظ

سلام
خیلی خیلی ممنون از اینکه مطالب خوبی رو در سایتتون قرار داید. خیلی کار راه اندازه. یک سوال داشتم من نتونستم مطلب مربوط به بلدرچین رو دانلود کنم مشکل چیه؟

سلام
مرسی
مشکل از سرور بود که گوگل کل فایلهای منو بالا کشید
با یه سرور دیگه آپلود کردم دانلود کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد