علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

آموزش غنی سازی کاه

شاید همه بگن این کار رو بلدن ؟؟!! 

اما من اینطور فکر می کنم که خیلی کار مهمیه.... 

می دونید چرا چون می تونه هزینه های جاری رو تو دامداریها کم کنه.  

کار اسونیه فقط یه کم حوصله می خواد . 

حجم فایلش هم خیلی کمه دانلود کنید بسیار سریع دانلود میشه. 

ضررش با من .........  

 

دانلود: آموزش غنی سازی کاه،  pdf 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
نادر پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ق.ظ http://inter-khalaj.blogfa.com

با سلام
انگار این قسمت مشکل داره...


اگر ممکن است تعدادی نقشه در مورد گاوداری قرار بده.!

اقا نادر فایلی رو که گفته بودین درستش کردم .
از اطلاع رسانیتون ممنونم.
چشم چیزی رو که گفتید می زارم.

یازاج شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ

این قسمت مشکل داره من که نتوانستم دانلودکنم،اقا مهندس لطفا درستش کنید.

درستش کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد