علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

راهنمای جیره نویسی

از مجموعه های خیلی جالبه که  

چند تا روش جیره نویسی رو به صورت دستی توضیح میده. 

این فایل رو به یکی قولش رو داده بودم که براش آماده کردم. 

امیدوارم که به درد تون بخوره. 

راستی اگه یه کم دیر دانلود شد عجله نکنید 

چند دقیقه طول میکشه  

چون حجمش 900 کیلو بات میشه. 

به امید اینکه برای همتون کاربردی باشه .   

راهنمای روش های جیره نویسی با دست.pdf

نظرات 15 + ارسال نظر
مهندس سید وحید باقری سلیمی چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:56 ب.ظ http://www.animal-science2008.coo.ir

سلام مهندس عزیز از اینکه به حرف ما گوش کردید متشکریم. ازش استفاده کردیم جالب بود .
با تشکر
به امید همکاریهای بیشتر

سلامی گرم
منم از اینکه شما نقاط ضعفم رو بهم میگید ممنونم .
قربان شما

سعید شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ب.ظ

سلام آقای مهندس
لطف کنید نرم افزار یا روش باز کردن این فایل رو برای من بیان کنید.
احتمالاً من تازه کار هستم و روش در حد شما نیستم
با تشکر

شما اول رو دانلود کلیلک کنید
بعدش روی لینکی که میاد کلیک کنید
چون حجم فایل زیاده یه کم صبر کنید تا دانلود شه

کریم پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:58 ب.ظ

با عرض سلام خدمت آقای مهندس من در حال حاضر می خواهم مشغول به پرورش بلدرچین بشوم و به کمک شما محتاجانه نیاز دارم این شماره من است لطفا sms بدهید تا تماس بگیرم 09364933791 با تشکر فراوان

با توجه به متن نامه شما
جواب را برایتان میل نمودم
اما میل شما نادرست بوده و پاسخ آن برگشت نموده است.

nazanin دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام من دانشجوی کشاورزی هستم دامپروری می خونم و واقعا با جیره نویسی مشکل دارم ازتون می خوام در راهنماییم کنید که از چه طریقی می تونم جیره نویسی رو بهتر یاد بگیرم . ممنون

جواب تون رو تو میل دادم

شهرام دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:54 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید من سال 66 تا 69 مشغول مرغداری بودم بعد از ان با توجه به بازار بد و شکست در این شغل در یک شرکت استخدام شدم حالا بعد از 20 سال عشق شغل مرغداری دوباره به سرم زده و قصد دارم با یک مرغداری کوچک 5 هزارتایی شروع کنم نظر شما را می خواستم ایا پرورش با 20 سال پیش خیلی فرق کرد امکان ریسک ایا کم نشده و راهنمای از جنابعالی را خواستارم خواهشمندم مرا راهنمایی کنید با ایمیل بالا متشکرم

سلام پاسخ تون رو تو میل براتون ارسال کردم

روح پرواز یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ق.ظ

ممنونم خیلی عالی بود کمتر کسی چنین اطلاعاتی رو در اختیار بقیه می ذاره بهتون تبریک می گم

وهو من جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ق.ظ

دردو بر شما
سپاسگزارم



بدرود

زارع یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ق.ظ

سلام مهندس خسته نباشی .واقعا بدون ریا میگم وبلاگت عالیه به خاطر اینکه اکثر مطالب دامپروری توش اس .. دس مریزاد
ما هم در حال خوندن علوم دامی تو تبریزیم اونم با چه شوق و ذوقی
برای اپلود کردن مطالب هم من پیکو فایل رو پیشنهاد میکنم . نسبت به سرور های دیگه سرتره .بعد ثبت نام میتونی مطالبتو توش اپلود کنی .اینم ادرسش www.picofile .com
راسی اگه امکان داشته باشه اون راهنمای جیره نویسی رو به ایمیلم بفرست .خوشحال شدیم انشاالله به همین پویایی به کارت ادامه بدی

شاهرودی دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:20 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید.این فایل جیره نویسی دستی دانلود نمی شه. نمی دونم چرا.
ممنون که در اختیار عموم گذاشتینش.

سلام دانلود کنید
درست شد

علی اصغر پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ب.ظ

سلام
دستون درد نکنه خیلی ممنون
ایشاا.. در آینده بیشتر سر می زنم

یازاج پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:27 ب.ظ

لطف کنید نرم افزار یا روش باز کردن این فایل رو برای من بیان کنید.

با تشکر.

یازاج پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام مهندس ،راهنمای جیره نویسی باز نشد لطفا راهنمای کنید.

سلام دوست عزیزم
فایل کاملا سالمه و راحت هم دانلود میشه.
شما روی لینک کلیک کنید و در اخر کار هم دانلود فایل همش هم فارسیه.
موید باشی

من چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:57 ب.ظ

خوبه

حمید رضا چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ب.ظ

مرسی سالار

رضاییان دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 06:47 ب.ظ

سلام عرض ادب
سپاسگزارم ازاینکه به همنوعان وهمکاران خودکمک می کنید ودرواقع زکات علم نشرآن است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد