علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

سلام به همه دوستان

دوستان عزیزم سلام

زمان زیادیه پست جدید نمیزارم.

چطور میتونم به دیگران بگم این کار رو انجام بدید وقتی خودم از تولید بی سود خسته شدم و کشیدم بیرون. 

قدر همه تولید کننده ها رو میدونم

اما افراد نادانی هم هستن که تعدادشان کم نیست و فقط تیشه به ریشه تولید میزنن. 

مطالبم رو قطع کردم تا شاید روزی که دوباره وضع تولید خوب شه و من با دست پر بیام سراغتون.

کامنتهاتون رو همیشه میخونم و به بیشترشون جواب میدم.

آرزوی موفقیت دارم برای همه شما....

نظرات 10 + ارسال نظر
مهدی حسن زاده طلوتی دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام اقا قاسم.حسن زاده ام.معلومه کجایی؟وقت کردی یه زنگ بزن.اینم شمارمه 09119071195.قبل از ساعت 16 زنگ نزن نمیتونم گوشی رو بر دارم.منتظرم.ارادتمند

مجید جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:23 ب.ظ

سلام مهندس
خیلی اتفاقی وبلاگتونو دیدم چون قصد تولید آزمایشی اونم تو تعداد خیلی پایین و دارم که در صورتیکه موفقیت یار ما بود کم کم اضافش کنم
پست 17 تیر 87 شما رو خوندم و بعدش این پست رو خوندم و ناراحت شدم.
درکل امیدوارم با استفاده از مطالب ارزشمندتون بتونم موفقیت کسب کنم. برای شما هم آرزوی روزهای سرشار از پیروزی رو خواستارام.

حامد دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:33 ب.ظ

جناب مهندس سلام یه سالن 400 متری احداث کردم در منطقه سردسیر کوهستانی به نظر شما چه نژادی از گاو بریزم که به صرفه تر باشه شیر رو تبدیل میکینم به ماست و می فروشیم اگه خوب نیست چی پرورش بدم با تشکر فراوان

محمد چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:23 ق.ظ

سلام خوب هستین
مهندس یه زحمت بکش یه طرح توجیهی کامل واسه احداث مرغداری 100000تایی گوشتی واسم بفرست.یکمم اگر میشه راهنمایی کنید تد این امر.
انشالله که خدا کمکتون کنه

سعید دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:23 ب.ظ

سلام آقای مهندس
داشتم مطالب سایتتون رو میخوندم . میتونم بگم که شانس آوردم همچین سایتی پیدا کردم.
این پست آخرتون بسیار نا امید ککنده بود!چه چیزی موجب شده که این کار سود نداشته باشه دیگه ؟ً! ؟
راستش من و داداشم در نظر داشتیم یک پرواربندی گوساله گوشتی 60 راسی بزنیم.
از اینترنت و چند نفر که تو این زمینه مقداری تجربه داشتن پرسجو کردیم و کار خوب و نسبتا سود دهی ارزیابی کردن!
نظر شما چیه؟در این زمینه گاو گوشتی بصورت صنعتی . درسته برای صنعتی بودن تعداد زیاد باید باشه ولی فعلا بودجه به این حد میرسه
خیلی ممنون از شما
منتظرم آقای مهندس خلیل پور

سعید سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام جناب مهندس
چند روزه که دارم سایت رو نگاه میکنم انگار مشغله کاریتون زیاده اگر ممکنه چواب سوالی رو که پرسیدم به آدرس ایمیلم بفرستید
خیلی خیلی ممنون

babanejad.saeid@Gmail.com

بهنام یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:14 ب.ظ

باسلام.
آقای مهندس میخواستم کتاب یا مقالات معتبری در مورد مدیرییت اصلاح سم برای ن معرفی کنین. با تشکر

صادق سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:25 ق.ظ

با سلام من از یزد هستم ببخشید میخواستم بدونم که شما اطلاعاتی در مورد کاشت علوفه دارید ؟من قصد کاشت علوفه دارم اما برخی پیشنهاد کاشت سوربن را بمن کرده اند(بدلیل کم ابی )و برخی هم این محصول را بدلیل مصرف تر ان نکوهش مینمایند شما میتوانید مرا راهنمایی کنید ممنون

رحیم بهایندری شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام . به پرورش دام بخصوص گاوداری علاقه دارم ولی هیچ آگاهی از دامداری ندارم . با توجه به اینکه در وب سایتتون نوشتید "از تولید بی سود خسته شدم و کشیدم بیرون" در این شرایط صلاح می دونید وارد این کار شوم؟ حتی اگر بتوانم از تسهیلات دولتی استفاده نمایم آیا صلاح می بینید؟

حسنلو یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1395 ساعت 07:16 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوست گرامی
بنده مدت زیادی است که از مطالب ارزشمند شما که بدونه هیچ چشم داشتی منتشر میکنید استفاده میکنم و هر وقت یه سر میزنم ناراحت میشم که شما از بروز کردن وبلاگتون خسته شده اید امیدوارم امید دوباره به همه کارها برگرده نخصوصا کار زیبا و ارزشمند کشاورزی به امید رونق دوباره وبلاگتون موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد