علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

اطلاعیه

سلام خدمت همه دوستای خوبم 

 

دوستای زیادی هر روز برام پیام میزارن و میگن مطالب قابل دانلود نیست. 

اما با توجه به اینکه همه مطالب رو خودم چک می کنم امکان این گمانه رو صحیح نمی دونم. 

روش دانلود مطالب وب من به این صورته که بعده کلیک روی لینک مورد نظر یه صفحه گوگل باز می کنه و میگه برای ادامه دانلود روی لینک زیر کلیک کنید . 

و پس از کلیک بر روی لینک مورد نظر صفحه باز یا ذخیره میشه. 

لطفا در انجام کار دقت بفرمایید تا من این همه برای همه نفر به نفر توضیح ندم. البته همه مطالب قابل دانلود رو می تونید با عضویت در گروه علم و دامپروری یکجا دانلود نمایید. در مورد عضویت در گروه هم یه پست اختصاصی گذاشتم .روش عضویت معلومه.

 

قربان همه دوستان خوبم 

نظرات 2 + ارسال نظر
وحید یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ق.ظ

ممنون از مطالبی که در اختیار عموم گذاشتین ولی من در مورد گاوداری گوشتی صنعتی مطالبی میخواستم. اگه برام بفرستید ممنون میشم

خواهش می کنم
به زودی مطلب مورد نظر رو تو سایت میزارم

معین سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:22 ب.ظ

دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد