علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

عوامل موثر در کاهش باروری

سلامی گرم به همه شما دوستان عزیز.

این کارم یه کار کاملاْ کاربردیه. 

امیدوارم که به درد بخوره . 

حجمش هم خیلی کمه و راحت دانلود میشه ۱۳۲ کیلو بایت.

 

 

دانلود کنید

نظرات 8 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ب.ظ http://forever-persischengolf.blogsky.com/

سلام فاسم حان
ممنونم عزیزم که سرزدی.
اتفاقا پدر من هم کشاورز است .یادمه بیشتر تو اوایل این فصل
تیرماه که بحث درو کردن وفصل برداشت بیش میامد کتک مفصلی از بابام میخوردم . باید به شما احسن گفت که به این رشته برداختید.
راستی تو کشورمان کمپانی برداشت نخود وخود داره. البته برای زمینهای هموار.
خاطرها دارم از برداشت سنتی نخود در اون گرمای طاقت فرسای فصل تابستان.
راستی اگر مقاله راجب کشاورزی و طیور مناطق خلیج فارس دارید برام بفرست با کمال میل با نام خودتون درج میکنم.
موفق باشید سارا

شما لطف دارید سارا خانم عزیز
والا من در رابطه با دامپروری تا دلتون بخواد اطلاعات دارم اما نخود و کشاورزی نه.
در زمینه دام و طیور تو منطقه خلیج فارس هم از نظر علمی هیچ فرقی با جاهای دیگه نداره فقط باید شرایط آب و هوا رو هم تو پرورش منظور کرد مثل تمام نقاط دنیا.
از اینکه قابل دونستید و سری بهم زدید خوشحالم کردید
و منون و متشکر از حضور سبزتون.
قربان شما

حمزه عباسی جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:29 ب.ظ http://www.09141685811.blogfa.com

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت گروه علم و دامپروری
قبل از هر چیز فرا رسیدن ماه ضیالفت خداوند را به شما و خانواده بزرگوارتان تبریک می گویم امیدوارم همواره سربلند و سرافراز باشید .
بنده نیروی جدید این وزارتخانه می باشم و احتیاج به راهنمایی ها و نظرات بزرگوارانی همچون جنابعالی را دارم امید است بنده را در این مسیر راهنمایی نمایید و از موضوعات مرتبط و فوق العاده بی نصیب نگذارید .
در ضمن پیرانشهر شهری بازارچه دار و طبیعت دار همچون استان شما می با شد که در استان آذربایجان غربی قرار دارد و هر وقت افتخار دادید و سفری به این دیار قدم گذاشتید برادر کوچکتان آماده استقبال کردن از دوستان ندیده را مطمئن باشید دارد به امید سرافرازی و شادکامی .
حمزه عباسی

خوشحال میشم کمکی انجام بدم.

دنیا پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:57 ب.ظ http://.http://donya-sa.blogfa.com/

سلام همشهری
حالتون خوبه
این خیلی خوبه که تو رشته تحصیلیتون فعالیت می کنید
راستش من هم تازگیها تصمیم گرفتم فقط با موفقیتم تو کار ودانش خوشبختیمو تضمین کنم...نه با.....
من هم کارآموز وکالت هستم خوشبختیم...

خوشحالم

کژال چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:49 ق.ظ

سلام مهندس
خسته نباشید.
از مطالب وبلاگ استفاده کردم و مفید هم بود.
امیدوارم که همچنان به کارتون ادامه بدید.

سلام
قربان شما
امیدوارم که بتونم.

هوشنگ شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام مهندس خسته نباشید من یه باغ سمت زنچان دارم که خیلی دلک میخواد توش ۲ گاو و ۱۰ گوسفند و مقداری هم مرغ و خروس نگهدارم برای همین میخوام جایی رو براشون بسازم ولی اطلاعان فنی دامداری رو ندارم و نمیدونم چه استانداردهایی رو باید رعاین کنم میتونید کمکم کنید و اطلاعاتی تو این زمینه بهم بدی مثل فصایی مورد نیاز ترتیب فرار گرفتن اندازه هایی که باید رعایت بشه و غیره و غیره از وقتی که برام میذارید واقغا ممنونم

سلام
پاسخ رو براتون ارسال کردم
امیدوارم که کمکی شده باشه.

آتنا یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ب.ظ http://www.khorshide-sard.blogfa.com

سلام دوست عزیز
خواهش می کنم.با تبادل لینک موافقید؟
راجع به قالب وبلاگ فکر می کنم باید سرچ کنین
معمولا همه ی امکاناتو ندارن و شما باید کد های لازم رو بدست بیارین با جستجو و به قالب وب اضافه کنید
راجع به شهر شاید اشتباه شده باشه شما از کدوم شهر هستید؟
از لحاظ مشکلات مالی هم نگران نباشید اگر معتقد باشید که پیروز میشید حتما این اتفاق می افته و هیچ وقت نا امیدی را به دل راه ندین که پایان همه چیزه
موفق باشید
آتنااااااا

یاسی یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:05 ب.ظ

موفق باشید

وحید پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 04:41 ب.ظ

ممنون مهندس09308552664

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد