علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

پرورش شتر مرغ

ای کاش می تونستم این فایل رو به صورت متن قابل کپی براتون بزارم، 

اما امان از دست این کپی برداری های الکی که تمام وب رو کرده کپیزیشن. 

کار بسیار جالبی هست . 

حتماً دانلود کنید ، چون مطالب این فایل کامل، کوتاه و مفیده. 

برام کامنت بزارید . 

اگه انتقادی ، پیشنهادی و یا نظری دارید بگید. خوشحال میشم.  

 

 

دانلود کنید

نظرات 6 + ارسال نظر
دانشجو چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام
از مطالبتون یه کم استفاده کردیم
نمی خام بگم که بد بود
اما جالب هم نبود.
البته توهین نباشه... برای من کم بودن
امیدوارم که تو کارتون موفق باشید.

سلام
از اینکه نظرتون رو گفتین ممنونم
امیدوارم که بتونم کاستی های وبلاگ رو جبران کنم

علی نودهی شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:02 ب.ظ

ممنون مهندس
از اینکه لطف نموده ومطالب جالب رو ارائه میدین بینهایت سپاس گزارم.
خدا قوت

خواهش میکنم
وظیفه هر کسی که علم رو فرا فرا گرفته همینه.
میگن
زکات علم نشر اونه.

غلامرضا خلیلی منش یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:59 ب.ظ http://www.rasht2000.blogfa.com

سلام به شما مهندس قاسم پور
من در جستجوی یک تحقیق بودم در مورد بلدرچین که به سایت پر حرارت و داغ شما برخورد کردم . من به تفکر شما زنده باد می گوییم به این دلیل که بدون هیچ چشم داشتی بهترین راه برای کسب درآمد را برای جوانان نشان میدهید و خیلی ها هم که توجه نمیکنند برایشان متاسفم . وقتی به نوشته هایتان نگاه می کنم انتظار ندارم که تمام فوت و فن کسب ثروت را بگویی همینکه برای من استارت باشد کافی هست . من اغلب سایتهای دولتی بخصوص وزارت تعاون و و صنایع رو دید میزنم ولی به این شیوایی هیچ وقت تشویق به کار و کاریابی نمی کنند به دین جهت اگر از من بپرسند که کدام سایت برای جوانان مفید است تا از بیکاری خلاص شوند بدون شک سایت شما را خواهم گفت . من سایت شما را در وبلاگم بعنوان کسب درآمد لینک کردم. ۰۹۳۶۷۴۹۹۷۴۰

اینها همه نظر لطفتون رو مب رسونه.
امیدوارم که مطالبم ارزش داشته باشند.

احمد چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ب.ظ

سلام از محبت شما ممنونم استفاده کردم

علی نوروزی جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:13 ب.ظ

سلام دوست عزیز
نمیدونم چرا ولی نتونستم طرح توجیهی پرورش شتر مرغ رو دانلود کنم .

راحت دانلود میشه
دوباره تلاش کن
فایل مشکلی نداره

امیر یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:02 ب.ظ

من نتونستم پرورش شتر مرغ را دانلود کنم برام بی زحمت ایمیل کنید .خیلی از وبلاگتون استفاده کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد