علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

تولد سه سالگی وبلاگ

سلامی گرم بر همه دوستای عزیزم

امروز آپ کردنم گذاشتن مطلب جدید نیست !

بلکه گذاشتن یه سری چیزهایی هست که تو این سه سال نوشتن وبلاگ تو دلم بود.

آره درست حدس زدید 

تولد 3 سالگی وبلاگمه.

روز 28 دی 1385.

البته از این روز خاطرات زیادی دارم.

از دست دادن پسر عموم تو این روز که تا چند روز هم از مرگش خبر نداشتم

و چیزهای خصوصی زندگیم که بهتره نگم.

راستش اون روز از روی ناامیدی وبلاگ زدم اما الان خیلی خوشحالم که وبم این همه پیشرفت کرده و طرفدارایی مثل شما داره .

اون موقع دانشجو بودم والان مدرس.

خیلی زمونه زود میگذره.

دوست دارم امسال واسه یکی از دوستای قدیمیم که به دلیلی جدایی بین مون پیش اومده بود سنگ تموم بزارم و اگر خدا بخواد دیگه هیچ وقت از دستش ندم.

میدونم اگه زیاد بنویسم دیگه کسی این پست رو نمی خونه

پس سرتون رو درد نمیارم کلام رو تموم می کنم.

قربون همه شما

راستی یه حاجتی دارم هر کی این مطلب رو خوند یه صلوات برای من بده تا حاجتم رو هر چی زودتر از خدا بگیرم.

نظرات 8 + ارسال نظر
انجمن تخصصی الکترونیک ایران شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:35 ب.ظ http://www.electronix.ir

سلام.
وبلاگتون رو دیدیم. نسبتا خوب بود.
از سایت ما هم در صورت تمایل بازدید کنید.

با سپاس
انجمن متخصصان الکترونیک ایران

محسن دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ق.ظ http://zareieshgh.blogfa.com/

سلام
بخشید اگر وقتتون رو می گیرم
ما تو خونه یه بره داریم که متأسفانه بعد از خوردن شیر پر چرب دیگه شیر نمی خوره شکمش شل شده خیلی ضعیف شده لطفا اگر می تونید کمکمون کنید

سلام خدمت شما محسن خان
دقیقا مشکل بره تون رو خودتون بیان کردید؟!
خوردن شیر پر چرب باعث این حالتی که میگین میشه
دو راه دارید
اول اینکه شیر رو سرد کنید
سر شیر رو بردارید دوباره به دمای طبیعی برسونید بعد اونو مصرف کنید
و دوم اینکه داخل شیر از آب ولرم استفاده کنید تا چربیش کمتر شه
البته من راه اول رو بیشتر توصیه می کنم
قربان شما

محسن سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:05 ب.ظ http://zareieshgh.blogfa.com

سلام ممنون که پاسخ دادین
فقط یه وعده شیر پر چرب خورد اما خوب نمی شه
کم شیر می خوره و کماکان شکمش شل کار می کن

مجددا سلام
یه راه حل کاربردی که خودم به بقیه پیشنهاد میکنم اینه
اول همون راهی که گفتم رو انجام بدید
دوم مقداری ماست چکیده رو یه ذره رقیق کنید و روی شعله اجاق تو یه قابلمه تقریباً بپزید
البته این کار رو با شعله کم و همراه با هم زدم مداوم
مثل اینکه دارید حلوا درست میکنید
انجام بدید
سعی کنید زیاد سفت نشه
بدید بخوره
مطمئناً خوب میشه اگه خوب نشد بهم اطلاع بدید تا راه حل دارویی بهتون پیشنهاد کنم
قربان شما

محسن پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:04 ب.ظ http://zareieshgh.blogfa.com/

سلا م
از دیشب تا حالا ماست چکیده خورده اما باز بهتر نشده
از راهنماییاتون ممنونم اگر راه حل دارویی بدن خیلی ممنون می شیم

سلام
ببخشید دیر جواب میدم
به همون مقداری که در روز به برتون شیر میدید
شیر رو حذف کرده و از سرم قندی نمکی استفاده کنید این کار رو ادامه بدید تا دامتون خوی شه
دقیقا به همون مقدار شیر مصرفی
امیدوارم که نتیجه بگیرید.

شیرین دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام یه سوال شما ۲۸دی ماه وبلاگتونو افتتاح کردین اونوقت الان جشن میگیرین...ببخشید میشه یه اشاره ی کوچولو به حاجتتون کنین که من دعاتون کنم

این پست تو همون تاریخ گذاشته شده
ممنون
حاجتم مرد و رفت زیر خاک.

صابر یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 ب.ظ


سلام دوباره به آقا قاسم گل.من برات یه صلوات دادم ،ایشالا هرچه زودتر به حاجتت برسی.ممنون از مطالب جالبت

فرزین یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام دوست خوبم.از مطالب بسیار ارزنده وجالب وبلاگت خیلی چیزا یاد گرفتم.مهمتر اینکه فهمیدم که ادمای باصداقت وبا معرفتم تو ایران هستند.ارزو دارم همیشه ترقی کنی .من کارمندم تو دانشگاه مراغه هستم .خیلی دوست دارم باهات دوست بشم. اگه خواستی برام ایمیل بزن خوشحال میشم.شمارم:۰۹۱۴۷۸۸۵۴۳۶

ح چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ب.ظ

ایشالله هرچی از خدا میخوای بهت بده من20 سالمه دلم پاکه گناهم کمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد