علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

ضوابط احداث جایگاه گوسفند و بز

 خیلی از بچه ها در مورد گوسفند اطلاعات خواستند  

و گفتند که اطلاعاتشون تو این زمینه کمه . 

منم تصمیم گرفتم برای کمک به اونها این پست رو بزارم. 

دانلود کنید چون خیلی با ارزشه.   

 

  

ضوابط احداث جایگاه گوسفند و بز .PDF

نظرات 16 + ارسال نظر
مصطفی بخارائیان دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:40 ق.ظ

مهندس خیلی ممنونم...
واقعآ مفید بود...

خواهش می کنم
قابل شما رو نداشت.
قربونت

ح.ش شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ب.ظ http://animalscience.mihanblog.com

سلام
ممنون
لینکتون کردم
از همکاری با شما خرسندم

هدی یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 ق.ظ

دستت درد نکنه مهندس .
خیلی برام کاراتون جالبه
واسه همین هر وقت که سر به وبلاگتون میزنم چند ساعت توش می گردم
و از مطالب کاربردی تون استفاده می کنم

مهسا دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:31 ب.ظ

خوشحالم از این که شاگردتم.....مرسی.....دی

شما استادید

ایدا جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام
ای بابا من نمیتونم این پست و باز کنم.واقعا به مطلبش احتیاج دارم....

میلتون رو بزارید تا لینک مستقیم دانلودش رو براتون بزارم

لی لا یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:51 ب.ظ http://www.zomx.blogfa.com

سلام
می شه درباره پرورش بز شیری برامون مطلب بذارین
و گه امکانش هست یه طرح توجیهی پرورش بز شیری
ممنون

مهدی یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ب.ظ

مهندس جان سلام
خسته نباشید
در زمینه ژرواربندی گوسفند یه سوال داشتم : هر راس گوسفند در روز چه مقدار یونجه(واحد گرم) و چه مقدار کنسانتره (واحد گرم) مصرف می کند؟ و چه مقدار افزایش وزن خواهد داشت؟ضمنا هزینه علوفه و کنسانتره روزانه چقدر می باشد؟
با تشکر

من شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:06 ب.ظ

خیلی خوب بود ولی اگه بیشتر بازش می کردین بهتر بود

طرحی رو که جهاد نوشته و برای تمام مراکز استانها و شهرستانها ارسال کرده رو چطوری بیشتر بازش کنم . همین الانم راحت الحلقومه=))
موفق باشید

کیارش پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ب.ظ

واقعان عالی بود ممنون

احمد عابدی پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:41 ق.ظ

ادریس تسلیمی پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام,با تبریک سال نو
من یک قطعه زمین کوچک به مساحت 2500 متر دارم.
ایا میشه برایه شروع از همین داشته شروع کنم؟
ایا توجیه اقتصادی داره؟!
مشکلات سر راهم چه چیزایی میتونه باشه؟
(برایه پرورش گوسفند)
با تشکر.

سلام
برای پرورش گوسفند اگر منظورتون جایگاهه زمینتون خیلی هم زیاده.
مشکلات شما بیشتر سر خوراک و تغذیه خواهد بود.
هرگاه این دو تا رو حل کنید مشکلی نخواهید داشت.

یازاج شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:15 ب.ظ

مهندس جان ،نتونستم بازش کنم یعنی دانلود نشد.

سلام
باز میشه
درستش کردم

یازاج شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:21 ب.ظ

متاسفانه بازنشد یعنی دانلودنشد.منتظرم

باز میشه
دوباره تلاش کن

مارشال دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام. وبلاگتون واقعا عالیه و جوابگوی 99% سوالات منه.بهتون خسته نباشید میگم و ازتون متشکرم.اما این مطلب(شرایط وضوابط احداث جایگاه گوسفند و بز) و مطلب تغذیه ی دام با تفاله ی گوجه فرنگی رو نتونستم دانلود کنم.لطفا منوراهنمایی کنین.بازم مننونم ازاین همه زحمت و لطف

سلام
این نظر لطف شماست.
هر دوتاشون رو درست کردم می تونید دانلود کنید.

تاکسی جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ب.ظ http://GHASEM17.BLOGSKY.COM

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه
سوالم این بود آیا 500 یا 1000 متر جا کافیه واسه تازه کار شدن
و میخواستم بدونم این 500 یا 1000 متر واسه پرورش چند راس گوسفند یا بره و.... کافیه
با تشکر از سایت خوبی که ارائه دادین!

شعبانی چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1395 ساعت 06:29 ب.ظ

عالی
مفید
کامل
تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد