علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

برنامه جیره نویسیwuffda و راهنمای استفاده از آن

 این برنامه یکی از نرم افزارهای خیلی خوبه که برای جیره نویسی می تونه کاربردی باشه. 

اگه بتونید باهاش کار کنید موفق میشید یه جیره خوب بالانس کنید. 

حتماً به درد می خوره . یه فایل کامل و مفید وکاربردی.مخصوصاً استفاده ی آسون از اون که....

دانلود کنید.  

 

 

 

برنامه جیره نویسی  wuffda

 راهنمای استفاده از برنامه جیره نویسی .wuffda.pps

نظرات 7 + ارسال نظر
مریم جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ب.ظ http://roozhayebarany.blogfa.com/

سلام
وبتون بسیار مفید و آموزنده است. پروتئین ها رو سرچ می کردم. که برخوردم به مطلب شما در زمینه پروتئین ها.
ممنون از اطلاعات سودمندتون.

علیخانی جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ب.ظ http://WWW.DAMPARVAR.IR

متخصص گرامی جناب آقای مهندس خلیل پور
با سلام
مفتخریم به استحضار عالی برسانیم سایت "" << تالار گفتگو و تبادلات علمی متخصصین علوم دامی ایران >>"" با هدف آشنائی و ارتباط مستمر و تبادل اطلاعات و دانش و تجربه فیمابین متخصصین عزیز علوم دامی کشور و همچنین تشکیل بزرگترین بانک مقالات تخصصی با طبقه بندی مناسب جهت دسترسی سریع با آدرس ذیل راه اندازی شد لذا از شما متخصص عزیز دعوت میشود با عضویت در این سایت و درج مطالب و مقالات و نظرات و تجارب خود در بخش های مختلف این سایت با ما همراه شوید باشد که بتوانیم سهم کوچکی در پیشرفت صنعت دامپروری کشورمان داشته باشیم . لازم به ذکر است متخصصین با تعیین تخصص خود در زمینه های مختلف(به هنگام ثبت نام وعضویت ) گروه بندی شده و در بخشی از سایت که برای طرح مشکلات و تقاضای راهنمائی از سوی تولید کنندگان و دانشجویان و علاقمندان در نظر گرفته شده است بصورت آنلاین قادر خواهند بود با آنها ارتباط برقرار کرده و در جهت حل مشکلات مطروحه نظریات وتجارب خود را ارائه نمایند .
علیخانی
مدیر تالار گفتگو و تبادلات علمی متخصصین علوم دامی ایران

www.damparvar.ir

آدرس ثبت نام و عضویت :
http://damparvar.ir/member.php?action=register

علی اذری جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ب.ظ

سلام
واقعاً از مطالب علمی متنوع سایت خیلی لذت بردم از خدمت جناب مهندس سئوالی داشتم و می خواستم راهنمایی بگیرم که آیا اگر من کل مطالب سایت شما را مطالعه کنم می توانم در کنکور ناپیوسته کارشناسی موفق بشوم .
و اینکه قصد دارم به سئوالهای سال های گذشته کنکور کاردانی به کارشناسی دست بیابم آیا جنابعالی می توانید به من کمک فرمائید. متشکرم

سلام
خواهش میکنم
در خدمتیم
نمیگم مطالبم به درد کنکور نمی خوره
اینا رو بخونید اطلاعات عملیتون رو بالا ببرید
و برای کنکور از منابع معرفی شده استفاده کنید
من میگم همون کتابهای تست دیباگران رو بخونید کافیه
و راحت قبول میشید
البته برای من اسونه شما رو نمی دونم
اگر فکر می کنید باید بیشتر بخونید منابع بیشتری بخونید
من زیاد در مورد کنکور تو وبم نمی نویسم
چون بهش اعتقاد ندارم
ولی چند تا جزوه به محض اینکه وقت کنم میزارم تو نت
نوشته خودمه
از نوشته های 100 تا استاد بی سواد هم بالاتره
برای کنکور خیلی به کار میان و اینکه کاملا میشه تو عمل ازشون استفاده کرد
موفق باشید

حسینی یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ق.ظ

سلام
من نتونستم دانلود کنم

فایل با یه سرور دیگه آپدیت شد
دانلود کنید.

سعید دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:15 ب.ظ http://kharidforosh720.blogfa.com/

سلام
عیدتون مبارک
وبلاگتون عالیه
با اجازه لینک شدید
اگه مایل بودید مارو هم لینگ کنید (با نام:
خرید وفروش محصولات کشاورزی )
http://kharidforosh720.blogfa.com/

مهدی شمس دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 08:09 ب.ظ

تهران شهر ری خ نفری کوجه عظیمی پ 18

محمد جواد باغی پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 08:27 ق.ظ

عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد