علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

پروژه احداث واحد گاوداری شیری

گاوداری من در سال 86

 پروژه احداث واحد گاوداری شیری.xls 

این پروژه رو می تونید برای هر موقعی که لازم دارید استفاده کنید . 

فقط کافیه اعداد قیمت رو با نرخ روز مساوی نموده و تغییر دهید . 

ملاحظه می کنید که با توجه به اعداد تغییر یافته همه چیز تغییر می کنه 

و شما راحت می تونید پروژه رو کامل کنید. 

گاو نر من در سال 88

نظرات 17 + ارسال نظر
وحید دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:30 ب.ظ http://bagheri1359blogfa.com

سلام
فایل قابل دریافت نیست. لطفا برام ارسال کن.

مهران بدیه جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام
فایل قابل دریافت نیست. لطفا برام ارسال کن.

جناب مهران خان حتماْ عجله کردی
چون راحت میتونی دریافتش کنی
امیدوارم که دانلود کنی و ازش استفاده کنی
قربانت

علی یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ق.ظ

آقا ممنون
من میخام با 20 گاو شروع کنم امیدوارم جواب بده

پاسخ براتون ارسال شد

علی دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ق.ظ

ممنون از جوابتون جوابتون رو دریافت کردم

مهدی شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ب.ظ

بابت طرح های توجیهی ممنون خیلی بدرد خورد .
موفق و پیروز باشی

خواهش می کنم
خوشحالم

اکبر دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ب.ظ

حیف که نسخهpdfنیست اگه برا ارسال کنی مننون میشم مرسی

با سلام
این فایل به صورت اکسل ارائه شده تا به بهترین نحو ازش استفاده بشه و اینکه کار کردن با این فایل خیلی راحت تر از کار با پی دی اف هستش .
برای تبدیل اون هم می تونید از پی دی اف کانورتور یا نرم افزار های دیگه استفاده کنید.
موفق باشید

وحید جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:31 ب.ظ

خیلی ممنون مطالب عالیه باتشکراز شما

سلام خواهش می کنم
قابلی نداشت.

عبدلی جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ب.ظ

با سلام درنظر دارم یک واحد پرورش گاو شیری به ظرفیت ۰۰۰/۲۰ احداث نمایم و ۲۰ هکتار زمین نیز دارم وتولیدات ان را درمجتمع کارخانجات لبنیاتی خودم استفاده نمایم خواهشمند است در خصوص طرح توجیهی به روز واخذ تسهیلات ومدت زمان اتمام مراحل کاری وهزینه های ان را اعلام فرمایید

رضا شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:58 ب.ظ

سلام خیلی عالی بود لطفا براورد توجیحی اقتصادی برای سال 90 و 91 را هم به صورت تقریبی بدید ممنون تون میشم با تشکر از زحمات بی دریغتون

sasan چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ق.ظ http://sasanheydari16@yahoo.com

سلام
فایل قابل دریافت نیست .لطفا برام ارسال کن

قابل دریافت هست درست دانلود نشد
از نو امتحان کنید.

Asaad چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ق.ظ http://www.paveh.persianblog.ir

با سلام و عرض ادب
از سایت زیبا و پر معنایتان استفاده بسیار زیاد بردیم
دوست گرامی :
فایل اکسل دانلود نمی شود و با کلیک بر لینک آن به صفحه ای دیگر وارد شده و از آنجا نیز به گروه گوگل شما هدایت می شود و بعدا به نتیجه نمی رسد.
در صورت امکان لطفا آن را ایمیل فرمایید
با تشکر از لطف شما

سلام دوست عزیز
از اینکه منو مطلع کردید فایل دانلود نمیشه ممنونم
بازسازی شد و می تونید به اسونی دانلود کنید.
موفق و موید باشید

داریوش سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ http://dibanovin,blakfa.cam

سلام می خوام گاوداری گوشتی احداس کنم وبی پول چگونهمی تونم تسهیلاتبگیرم جواب در وب خودم برام بزارید ممنون

سلام
جواب رو تو وب خودتون گذاشتم

بهار سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ب.ظ

سلام خوب هست قرار یه بروژه کار افرینی بنویسیم در مورد گاوداری شیری خواهش میکنم یه کم کمک کنید بهم بدجوری گیر کردم ممنون فراوان

سجاد احسانی چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 ب.ظ

به نظر میرسه که مطالب خوب باشن.ازتون تشکر میکنم

خواهش .
قربان شما

رضا دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:40 ب.ظ

با سلام از طرح توجیهی خبری نیست!؟

میزارم براتون

ساجد یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ب.ظ http://sajed110.ir

سلام
من مدتی دارم در مورد پرورش دام تحقیق میکنم (اینترنتی و غیر اینترنتی) و بالاخره به این نتیجه رسیدم که گاوداری از نظر درآمد زایی و راحتی بهتر از بقیه هستش.
می خواستم من رو راهنمایی کنید که نگهداری گاو شیرده از نظر مالی بهتر است یا گاو گوشتی؟
و البته اگر زحمت بکشید نژاد هر کدام (گوشتی و شیرده) رو معرفی کنید و بگیید هر کدام را میشود از کجا تهیه کرد ممنون میشم.
اگر زحمت بکشید پاسخ را به وبلاگم ارسال کنید ممنون میشم چون ممکنه آدرس وبلاگتون رو فراموش کنم.
با تشکر

محمد جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:13 ب.ظ http://hajlylv.blogfa.com/

سلام و عرض خسته نباشید . خوبین خوشین سلامتین.
آقا من باید یه پروژه بنویسم دقیقآ مثل پروژه شما و تو A4 چاپ کنم ولی اینی که شما نوشتید را نمیشه چاپ کرد اگه میتونید کمکم کنید .
اسم شما رو هم حتمآ تو پروژه میدرجم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد