علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

علم و دامپروری

تخصصی دام- دامپزشکی ،طیور و آبزیان و بیماریها ( لطفاْ در رابطه با این وبلاگ با نظراتتون ما رو در نشر علم همراهی کنید.)

آزولا و نقش آن در تغذیه دام

  سلام خدمت شما دوستای خوبم  

این از اون مقاله های بسیار خوبه که می تونه قیمت علوفه رو تو تغذیه دام کاهش بده. 

امیدوارم که استفاده کنید. 

 

تو مجله دامدار چاپ شده . 

رولینک کلیک کنید و ازش استفاده ببرید. 

اگر هم دنبال مقاله ای هستید که تو وبلاگ نیست بهم اطلاع بدید تا اگه کاری از دستم بر میاد براتون انجام بدم. 

آزولا و نقش آن در تغذیه دام.PDF  

منبع: 

ح. بانه، خلیل پور.ق. دامدار، سال پانزدهم، اسفند 1385، شماره 184، صفحه 52 تا 55.

نظرات 7 + ارسال نظر
سپیده کشتکار شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:55 ب.ظ

با سلام و تشکر از مطالب مفیدتون-از ذانشجویان اقتصاد کشاورزی منجیل هستم-داریم روی کشت آزولا کار میکنیم-می خوایم ذر زمینه خشک کردن غنی سازی خشک شذش به ما اطلاعات بذین

پریسا سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:21 ب.ظ

من از شما بدم میاد

من شما رو نمی شناسم
پس برام مهم نیست که بدتون بیاد یا نه
اما نمی دونم دلیل بد اومدن از من چیه ؟

نیما سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام.کارشناس علوم دامی از دانشگاه گیلان هستم.ممنون از مطلبتون.اگر مقدوره در مورد انالیز مواد مغذی ازولا اطلاعاتی میخواستم

انالیزش تو وبم هست

صابر یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام و تشکر.میخاستم دانلود کنم اما فایلش خراب بود دالود نشد

سلام
درستش کردم
دانلود کنید.

امبر سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ب.ظ

میشه لطف کنید فایاشو درست کنید ، نمیتونم دانلود کنم. سپاس گذارم

سلام درستش کردم.
موفق باشید

MORTEZA شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:04 ب.ظ

خسته نباشی مهندس .
اگه در مورد یافته های جدید دستگاه گوارش چیزی داشتی بنویس.
ممنون.

مرتضی پوریعقوب چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام مطالبتون خیلی عالیه
ممنون از وبلاگ خیلی خوبتون
من یه دامدار نو پا هستم که با 12 راس دام پرواری شروع به کار کردم مدتیه دنبال یه ترکیب مناسب و دقیق و البته ارزان برای تهیه کنسانتره هستم اگه براتون مقدور هست راهنمایی بفرمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد